رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: سه پروژه رفع نقاط حادثه خیز در راه های بین شهری و روستایی استحفاظی استان در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 10 January 2021

به گزارش تابناک سمنان وحید صداقت رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ضمن بیان اینکه رفع سه‌نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان در دست اجرا است، گفت: دو طرح جدید برای رفع نقاط حادثه‌خیز و ادامه یک طرح رفع این نقاط از سال گذشته اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

او بابیان اینکه خسارات ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی، موضوعی که سالانه میلیاردها تومان ضرر را به جامعه وارد می‌کند، افزود: عملیاتی کردن اقدامات مؤثر برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان یک نیاز اساسی است که توسط این اداره کل در حال پیگیری و اجرا است.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه گفت: این عملیات در محورهای سرخه آرادان ( پیچ لاسجرد)، محور گرمسار سرخه و در محدوده پیچ پاده و در محور فولاد محله و مسیر دامغان- مهدی‌شهر اجرا می‌شود.

صداقت با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه  به‌منظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت : طی سال گذشته اقدامات کوتاه‌مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور ، نصب علائم ، مسیر نما ، گاردریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در ۱۰ نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار