معاون وظیفه عمومی ناجا در استان سمنان گفت: با ابلاغیه سازمان وظیفه عمومی مشمولان غایب بالای یک سال می‌توانند از امکانات خدمت سربازی در محل سکونت خود استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 10 January 2021
 
به گزارش تابناک سمنان سرهنگ حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت:  بر اساس ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سامانه جذب مشمولان غایب بالای یک سال در نیروی انتظامی فعال شده است.
 
او افزود: بر این اساس مشمولان غایب بالای یک سال می‌توانند با ثبت درخواست اعزام در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ و معرفی خود به معاونت وظیفه عمومی استان سمنان ، برای انجام خدمت سربازی در محل سکونت خود اقدام کنند.
 
سرهنگ پیوندی ادامه داد: این مشمولان باید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه و پس از اخذ برگه اعزام به خدمت برای اعلام شهر محل سکونت خود ، به معاونت وظیفه عمومی استان و یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.
 
معاون وظیفه عمومی استان سمنان تصریح کرد: بی توجهی مشمولان به معرفی به موقع ، آنان را با محرومیت‌های اجتماعی نظیر استخدام در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور و اخذ تسهیلات بانکی مواجه خواهد کرد.
 
سرهنگ پیوندی تصریح کرد: شماره تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سازمان وظیفه عمومی آماده ارائه مشاوره به مشمولان وظیفه عمومی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار