آمارهای ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت منتهی به آغاز یکشنبه در سطح استان سه بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 10 January 2021

۳ بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند/ شیوع کمی بیشتر شد

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت منتهی به آغاز یکشنبه در سطح استان سمنان سه بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند تا تعداد کل جان باختگان کرونایی استان از اسفندماه سال گذشته تا کنون به عدد ۸۶۸ برسد.

آمار ابتلاء نیز نشان می‌دهد که شیوع کرونا اندکی افزایش یافته است و می‌تواند به حضور مردم به برخی مجامع و سهل انگاری مرتبط شود که از جمله این آمارها می‌توان به ابتلای ۷۵ بیمار جدید به کرونا در سطح هشت شهرستان استان سمنان اشاره کرد.

هیچ شهر نارنجی و یا قرمزی طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، در سطح استان سمنان وجود ندارد اما هم اکنون ۱۰۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته به مراتب بیشتر است.

تعداد کل بیماران کرونایی استان سمنان از اسفندماه ۹۸ تا کنون به ۲۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده که شش هزار و ۹۰۰ نفر از آنها از بیمارستان‌ها با بهبودی کامل مرخص شده‌اند و ۱۴ هزار و ۸۴۹ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده و مابقی یا در بیمارستان هستند و یا تست آنها در استان سمنان مثبت اما خودشان در شهرهای دیگر کشور بستری شده‌اند.

رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هنوز هم مهمترین توصیه مسئولان استان سمنان به مردم است زیرا شرایط تثبیت شیوع کرونا به شدت شکننده بوده و به سرعت می‌تواند این بیماری دوباره اوج بگیرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار