مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد؛
ویس کرمی استفاده غیرمجاز خودرو‌ها از گاز مایع را دلیل کمبود این سوخت در برخی نقاط کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 12 January 2021

به گزارش تابناک سمنان کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره مشکلات توزیع کپسول گاز مایع در برخی از استان ها گفت: وظیفه ما در بحث گاز مایع این است که آن را از مبادی تولید به شرکت‌های توزیع کننده طرف قراردادمان در انبار‌های نفتی تحویل دهیم.

او افزود: ۷۴ شرکت طرف قرارداد حقوقی ما هستند و وظیفه دارند گاز مایع را تحویل بگیرند و در شهرهای مختلف توزیع کنند.

ویس کرمی ادامه داد: وظیفه دیگر ما این است که بستر توزیع سوخت LPG را برای این شرکت‌ها فراهم کنیم که زیر ساخت های این کار در سراسر کشور از طریق الکترونیکی فراهم شده است.

او گفت:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مصرف کنندگانی که مجاز به استفاده از گاز LPG هستند را شناسایی کرده است؛ این سوخت صرفاً برای مصارف پخت و پز و استفاده خانواده های شهری یا روستایی است که به نفت گاز یا نفت سفید دسترسی ندارند. این خانواده ها را از طریق سامانه الکترونیکی شناسایی کرده ایم.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه هر شهر را از طریق سامانه الکترونیکی که در دسترس داریم تعیین کرده ایم و حدود ۲ برابر مصرف مورد نیاز هر شهر را به شرکت‌های توزیع کننده تحویل می‌دهیم.

او دلیل کمبود گاز مایع را خودروها دانست و گفت:برخی افراد از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو استفاده می‌کنند که بسیار خطرناک است.

ویس کرمی گفت:دستگاه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت یا همان سازمان‌های صمت استانی وظیفه نظارت بر توزیع و رعایت قیمت‌های مصوب گاز مایع را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار