باشگاه خبرنگاران جوان: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت ۲۰ امامزاده در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 12 January 2021

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این برنامه ها از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه به سه صورت حضوری، مجازی و کاروانی و متناسب با شرایط هر منطقه برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم سوگواری ایام فاطمیه در بقاع متبرکه واقع در مناطق زرد و کم‌خطر با تایید ستاد مقابله با کرونای شهرستان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با دعوت از اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

او گفت: این مراسم در بقاع متبرکه‌ای که امکان اجرای برنامه با حضور جمعیت را ندارند، بدون حضور جمعیت و در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی افزود: کانال‌های ایجادشده به نام امامزادگان در شبکه‌های اجتماعی نیز در این ایام فعالیت خود را گسترش داده و با استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی و روحانیان به نشر معارف فاطمی می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی در این ایام گفت: کاروان سوگواران یاس نبوی، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که فضای سوگواری فاطمیه را در مناطق مجاور بقاع متبرکه بوجود آورد.

حجت الاسلام تدینی تاکید کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، اطعام و قربانی تحت عنوان تبرکات فاطمی و توزیع بین افراد تحت پوشش مرکز افق امامزادگان، اقشار آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان ساکن در اطراف بقاع متبرکه از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه در استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار