اگر قهرمان بشویم مدیون این گل خواهیم بود
ورزش سه: بیست و چهار ساعت گذشته رشید مظاهری به فکر کردن به دربی و اتفاقات آن گذشته و او نظر متفاوتی نسبت به اتفاقات دربی دارد.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴ 13 January 2021

به گزارش تابناک سمنان 3 دروازه بان ملی پوش استقلال که یکی از بهترین نفرات تیمش در فصل جاری بوده است، برخلاف آنهایی که نکات منفی بازی استقلال را نت برداری کرده اند، عقیده دارد گلی که مهدی قایدی در ثانیه های پایانی به ثمر رساند، نشانه ای است بر اینکه استقلال با جان سختی در کورس رقابت باقی خواهد ماند و درنهایت نیز قهرمان رقابت های این فصل خواهد شد.


مظاهری می گوید: دقیقه 8 شاید خبرنگارانی که اطراف زمین بودند، از کنار زمین صدای من را شنیده باشند. شاید برای خیلی ها شرایط بازی نگران کننده به نظر می آمد و به نظرشان ما بازی را از دست داده بودیم اما من مطمئن بودم که در این مسابقه بازنده نخواهیم بود.


در تایید رشید ، یکی از  خبرنگارها به لحظه ای اشاره می کند که مظاهری دو مدافع مقابلش را قسم می داد که نگران نباشند و بالاتر بازی کنند و فشار پرسپولیس را به دروازه این تیم برگردانند.


از مظاهری درباره احساساتی شدن و حالتی شبیه به بغض که در پایان بازی به او دست داد سوال می کنیم و او چنین می گوید: راستش کاملا احساساتی شدم و این برای اولین بار بعد از مدت ها بود اینطور تحت تأثیر صحنه ای در فوتبال قرار می گرفتم. از آن دور وقتی دیدم توپ از سمت راست به سمت چپ زمین آمد و فرشید سرش را به توپ ساباند تا توپ به مهدی قایدی برسد، مطمئن بودم که مهدی با نبوغی که دارد، کار را تمام خواهد کرد و او این اتفاق را برای ما رقم زد.مهدی آخر بازی گل‌گهر از روی نیمکت پیش من آمد و بابت گرفتن توپ منشا از من تشکر کرد . من هم از همین جا بابت این گل استثنایی برایش ماچ می‌فرستم که اشک من را درآورد.

 

 


سنگربان استقلال در مورد مهاجم تیمش گفت: قایدی بازیکنی استثنایی است که مشابهش در ایران پیدا نمی شود و من فکر می کنم با گلی که در این بازی به ثمر رساند، راه قهرمانی را به ما نشان داد. اینکه تا آخرین لحظه نباید تسلیم بشویم و من فکر می کنم استقلال تا آخر فصل و تا آخرین ثانیه هر بازی، همین روحیه را حفظ خواهد کرد.
مظاهری می گوید: احساس خیلی خوبی نسبت به این استقلال دارم و از هواداران نیز درخواست می کنم کمی صبورتر باشند. شاید کمی زمان لازم داشته باشیم که راهمان را پیدا کنیم اما حتما این اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه همین حالا اوضاعمان خوب است و از بازی های خیلی مهمی امتیاز گرفته ایم.


وقتی از رشید درباره موضوع اعتراض مالی بازیکنان و مسائل مربوط به این سوال می کنیم، می گوید: صحبتی که من دیروز کردم بحث خودم نبود و به سایر بازیکنان تیم ربط داشت. این را بگویم که واقعا امسال بچه های خوبی در تیم ما هستند و باید قدرشان دانسته شود و اینها همان کسانی هستند که می توانند با نظر هواداران پیش بروند و خب مثل هر ورزشکار حرفه ای دیگری در همه جای دنیا، باید به نیازهایشان در حد معقول توجه بشود.

 

 


و صحبت آخر. مظاهری می‌گوید:جو بعد دربی کمی منفی است.درحالیکه فکر کنم با گلی که در ثانیه آخر زدیم باید کمی خوشحال‌تر باشیم که تیم مان ساده به تیمی نمی‌بازد.بخصوص در این لیگ طولانی و سخت و با این شرایط . نمی‌گویم جشن بگیریم اما باید مثبت تر باشیم. من یکی که خیلی هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار