اسلامی خبر داد؛
مهر: وزیر راه با بیان اینکه فرودگاه بین المللی شاهرود آماده پروازهای خارجی است، گفت: در صورت استقبال مردمی، می‌توانیم شاهد تداوم پروازها باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 14 January 2021
فرودگاه شاهرود آماده پرواز خارجی/پیگیری استقرار راهداری در شاهرود

 

به گزارش تابناک سمنان محمد اسلامی شامگاه پنج شنبه در خاتمه سفر دو روزه خود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران شاهرودی به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهدای این شهرستان ضمن بیان اینکه این فرودگاه خوشبختانه دارای مرز هوایی است و مشکلی برای تداوم پروازهای خارجی ندارد، بیان کرد: نیاز است تا مردم از پروازها استقبال کنند تا ایرلاین‌ها نیز پروازهای متعدد و مداومی را از این فرودگاه برقرار کنند.

وی همچنین با بیان اینکه سه پروژه شاهرود- طرود، جیلان- میامی و شاهرود- آزادشهر به واسطه ارتباط دادن شمال به جنوب و شرق به مرکز کشور در زمره طرح‌های اهمیت‌دار است که پیگیر مصوبات و اعتبارات آن هستیم و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل طرح‌ها باشیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره بازدید خود از مرکز بهسازی ادوات لازم برای راهسازی شرق استان سمنان، گفت: ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات اداره راه و شهرسازی در چهار نوبت از ابتدای سال تاکنون بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

اسلامی در پاسخ به سوالی با موضوع استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شرق استان سمنان، گفت: موضوعات مرتبط با ادارات کل راه و شهرسازی استان سمنان در واقع مصوبه شورای عالی اداری را دارد.

وی افزود: معاونان وزارت راه در سفرهایی که به شاهرود داشتند قول پیگیری‌های مرتبط استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شرق استان سمنان را داده‌اند اما در این امر تنها وزارت راه تصمیم گیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار