نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه با بدخواهان نظام مذاکره نمی‌کنند، گفت: تحریم‌ها می‌بایست رفع و مشکلات اقتصادی ناشی از تبعات آن رفع شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 15 January 2021

ملت ایران با بدخواهان نظام مذاکره و معامله نمی‌کنند

به گزارش تابناک سمنان آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر ضمن بیان اینکه دولت جدید آمریکا خواستار مذاکره با ایران است، ابراز داشت: تجربه نشان داد که هیچ‌گاه آمریکا و اروپا خیرخواه مردم ایران نبودند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی بابیان اینکه آمریکا باید بداند که ملت ایران با بدخواهان نظام مذاکره و معامله نمی‌کنند، افزود: بدعهدی آن‌ها بارها به اثبات رسیده کما اینکه قول دادند تحریم‌ها برداشته و مشکلات اقتصادی رفع شود اما در عمل مشاهده کردیم که هیچ اتفاق سازنده‌ای دراین‌بین رخ نداده است.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه شروع غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم خشم آمریکا و متحدانش را برانگیخته است، ابراز داشت: مردم ایران می‌خواهند تحریم‌های ظالمانه هر چه سریع‌تر برداشته و گشایشی در کار حاصل شود که می‌بایست به این خواست آن‌ها توجه کرد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مطالبه جدی مردم سمنان است، تصریح کرد: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود از حذف یا ادغام آن جلوگیری و با ماندگاری آن در استان موجبات شادی و نشاط مردم را فراهم کنند.

وی افزود: از مسئولان استانی انتظار می‌رود برای زیستن سعادتمندانه خالصانه به مردم منطقه خدمت کنند و نباید فراموش کرد انقلابی که امروز امانت در دست ما است حاصل خون شهدایی است که از جان خود گذشتند تا کشوری عزتمندانه و مقتدر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار