فجری‌ها برای باقی ماندن در جمع تیم‌های بالای جدول، باید از سد چوکا تالش بگذرند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۹ دی ماه، تیم‌های چوکا تالش و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند.

در جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته نهم، فجر شهید سپاسی با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم و چوکا تالش با ۶ امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی قرار دارند.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در خصوص آخرین وضعیت آمادگی این تیم، گفت: شرایط تمرینات در طول هفته گذشته خوب بوده و تیم را از لحاظ روانی آماده بازی با چوکا تالش کردیم و، چون قرار هست در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل این مسابقه برگزار شود، این موضوع به بازی ما نیز کمک خواهد کرد.

او، در خصوص شرایط تیم انتهای جدولی چوکا تالش بیان کرد: ما نباید به شرایط جدول و جایگاه فعلی چوکا توجه کنیم و این موضوع را به بازیکنان نیز گوشزد کردیم چرا که اگر با این ذهنیت وارد زمین شویم قطعا به مشکل برخواهیم خورد و امیدواریم بتوانیم با همت بازیکنان و تلاشی که صورت می‌دهند بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

فجری‌ها در هفته نهم موفق شدند ملوان بندرانزلی را با ۲ گل مغلوب کنند و چوکا تالش هم میزبانش شاهین شهرداری بوشهر را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

زردپوشان شیرازی در صورت کسب ۳ امتیاز و توقف تیم‌های مس کرمان، هوادار تهران و استقلال خوزستان مقابل حریفان حتی شانس صعود به صدر جدول لیگ دسته یک را در پایان هفته ۱۰ خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار