فلاحی در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) گفت باید مراقب باشیم ذهن مردم را با تحریف حقایق خراب نکنند.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵ 17 January 2021
 نماینده مردم همدان گفت: برخی‌ها می‌خواهند همه افراد را از خود خشنود کنند.

به گزارش تابناک همدان؛ فلاحی با بیان اینکه یک عده مصلحت اندیش هستند و سکوت میکنند، عده‌ای دیگر طرفدار حق هستند، اما شجاعت بیان آن را ندارند و این‌ها افت انقلابیگری است.
 
این نماینده مجلس عنوان کرد: صرف بودن در کنار امام یا حضور در دفاع مقدس ملاک نیست به فرموده امام راحل ملاک حال فعلی افراد است.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و برخی‌ها از این قطار پیاده شده‌اند خیلی‌های دیگر سوار این قطار شده اند و این‌ها ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی است.
فلاحی گفت ما در کشور پول داریم و مشکل پولی نداریم و جز قدرت‌های برتر دنیا هستیم، اما دولت ضعیف عمل می‌کند و مردم برای تخم‌مرغ و مرغ هم دچار مشکل می‌شوند.

نماینده مردم همدان گفت باید به مردم حقایق را گفت: دولت ۲۷۰ روز کالا‌ها را در بنادر دپو کرد تا روز انتخابات آمریکا آزاد کند و این باعث افزایش چندین برابری قیمت‌ها شد 
فلاحی گفت: متاسفانه در همدان نظارت نیست و بنده پیگیر هستم تا جلسه هماهنگی شورا‌های نظارتی برگزار گردد.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد در برخی از طرح‌ها به مردم ظلم می‌شود و ما پیگیر جلوگیری از حیف و میل بیت المال در پروژه‌ها هستیم و هر دو تا سه هفته یک پرونده به دیوان محاسبات برای پیگیری می‌دهیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش در پاسخ به سوالی در مورد پروژه اسکای مال عنوان کرد ما با ۲۰ دلیل به صورت شفاف با این پروژه مخالف هستیم.
 
مسئولان به صورت شفاف نظر خود را در مورد اسکای مال را بیان کنند.
 
فلاحی گفت: چطور می‌شود یک فرد عادی دو آجر را به جا می‌کند آن را خراب می‌کنند، اما پروژه اسکای مال بدون مجوز گودبرداری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار