نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛
باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله شاهچراغی گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم عدالت، قاطعیت و رسیدگی در برخورد با مفسدان است که باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 21 January 2021

به گزارش تابناک سمنان آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مردم همراه دستگاه قضائی هستند، اما مطالباتی هم دارند، گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم عدالت، قاطعیت و رسیدگی به امور است که دستگاه قضائی توجه خوبی به آن دارد.

او با اشاره به حمایت‌های مردمی و پشتیبانی مردم از دستگاه قضائی، افزود: دستگاه قضائی هم برای مردم مفید است چرا که حق و حقوق آنان را می‌گیرد و نمی‌گذارد به آن‌ها ظلم شود و هم برای مفسدان خوب است که جلوی آتش جهنم را برایشان می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم پشتیبان قوه قضائیه هستند، بیان کرد: حمایت مردمی یکی از مهمترین پشتوانه‌های دستگاه قضائی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رسیدگی فوری و دقیق به امور مردم، خوشبختانه یکی از موفقیت‌های قوه قضائیه است، بیان کرد: مسئولان و نمایندگان خوبی در استان وجود دارند و می‌بایست دست به دست هم از ظرفیت‌های استان سمنان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار