امام‌جمعه آرادان:
مهر: امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه روی کار آمدن بایدن نباید چراغ سبزی برای عده‌ای باشد چراکه مستأجر جدید کاخ سفید قابل‌اعتماد نیست، گفت: مسئولان مراقب نیرنگ دشمن و وحدت بین خودشان باشند.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 22 January 2021

مستأجر جدید کاخ سفید قابل‌اعتماد نیست/ ضرورت هوشیاری دولت

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر، ضمن بیان اینکه امروز مفتخریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر یوغ هیچ ابرقدرتی نیستیم، ابراز داشت: آزادی در انتخاب، تصمیم‌گیری و وحدت کلمه نعمت بزرگی است.

وی بابیان اینکه متأسفانه بعضی افراد می‌خواهند وحدت‌شکنی کنند اما این وحدت در همه ارکان نظام باید دیده شود و نباید کسی خود را بالاتر از دیگری بداند، افزود: مجلس مهم‌ترین قوه تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری کشور آماج تهمت افرادی قرار گرفت که این اهانت بزرگی است مدیرانی که مسئولیتی دارند باید مراقب باشند چراکه دشمنان در اتاق‌های فکرشان در حال توطئه هستند.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه عملیات انتحاری داعش در بازار بغداد واقعاً گریه‌آور بود، ابراز داشت: دشمن می‌خواست همین مشکل را برای ما ایجاد کنند اما ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب آرزوهای ترامپ قمارباز را به قبرستان فرستاد و اثبات کرد تدابیر ایشان با شکیبایی و استقامت فشار حداکثری آن‌ها را شکست خواهند داد.

شریفی‌نیا بابیان اینکه عده‌ای انگشت‌شمار بعد هفت الی هشت سال با به گل نشستن کشتی برجام چشمانشان به آمریکا است تا ببیند مستأجر جدید کاخ سفید چه چراغ سبزی را به آن‌ها نشان می‌دهد، تصریح کرد: آمریکا قابل‌اعتماد نیست شاید در سیاست تغییری کنند اما در اصل و ماهیت هیچ‌چیز عوض نمی‌شود لذا دولتمردان باید مراقب باشند.

وی بابیان اینکه برخی می‌خواهند همه‌چیز را با شیوه و سلیقه خودشان به خورد مردم دهند، افزود: این اقلیت فکر می‌کنند مردم نیز قبول می‌کنند اما زهی خیال باطل، ملت متوجه هستند، پس چرا مسائل وحدت‌شکنی را مطرح می‌کنید، امروز کشور ما به وحدت نیاز دارد.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه مهم‌ترین پیامد رزمایش‌های نظامی ربودن خواب از چشم دشمن و اطمینان بخشی به دوستان نظام است، اضافه کرد: این رزمایش در راستای امنیت کشور شکل گرفت چراکه اگر امنیت نباشد معیشتی نیز وجود ندارد، لذا این رزمایش‌ها بازدارنده و تودهنی به آمریکا بود.

شریفی‌نیا بابیان اینکه اقتدار موشکی حرکتی روبه‌جلو است، افزود: با روی کار آمدن بایدن این اقتدار متوقف نمی‌شود و علاوه بر آن کندی و برگشت نیز ندارد، ارعاب دشمن و ترویج علم، پیام‌آور وحدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار