گیمفا: به تازگی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در خبری رسمی اعلام کرد که دو شخصیت T-۸۰۰ و Sarah Connor از سری Terminator در جریان رویداد کراس‌آور Zero Point به بازی بتل‌رویال Fortnite بازگشته‌اند و بازی‌بازان می‌توانند با آن‌ها در رقابت‌های مختلف Victory Royale کسب نمایند.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 23 January 2021
Fortnite

به گزارش تابناک سمنان همان‌طور که اعلام شد، اخیرا شرکت اپیک گیمز ویدئویی را منتشر کرده است که مربوط به اضافه شدن دو شخصیت منحصر به فرد یعنی T-800 و Sarah Connor به بازی Fortnite می‌شود. ظاهر این دو شخصیت جدید دقیقا به مانند نقش‌آفرینی آن‌ها در فیلم سینمایی تحسین‌ شده‌ی Terminator 2: Judgment Day خواهد بود. چندی پیش در فضای مجازی شایعاتی در مورد اضافه شدن Sarah Connor و سلاح کشتار جمعی Skynet به بازی Fortnite بود و سر و صدای بسیاری در انجمن‌های مربوط به این بازی به پا کرد. طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، دو شخصیت T-800 و Sarah Connor به عنوان حسن ختام شخصیت‌های فصل پنجم از چپتر دوم بازی Fortnite به شمار می‌آیند. پیش از این شاهد افزوده شدن شخصیت‌های محبوبی به مانند The Predator ،Master Chief ،Kratos ،Green Arrow و دو شخصیت از مجموعه‌ی Walking Dead بودیم و پس از آن از پیراهن‌های بیش از ۲۰ تیم معروف فوتبال جهان برای بازی‌بازان عنوان Fortnite رونمایی شد. با توجه به این محتویات منحصر به فرد و پشتیبانی عالی، به نظر می‌رسد شرکت اپیک گیمز توانسته است محبوبیت خود و رضایت بازی‌بازان را به اوج برساند.

بازی‌بازانی که علاقه‌مند به دریافت محتویات مرتبط با مجموعه‌ی Terminator در بازی Fortnite هستند، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار و تهیه‌ی میزان V-Bucks کافی به دو شخصیت Sarah Connor و T-800، پس‌زمینه‌ی مرتبط با این سری، پوسته‌های مختلف و در نهایت یک حرکت فوق‌العاده که از صحنه‌ی پایانی و ماندگار فیلم Terminator 2: Judgement Day که فرو رفتن Terminator در مواد مذاب را نشان می‌دهد، دریافت نمایند. با این حال هر دو شخصیت به صورت جداگانه برای افرادی که نمی‌خواهند تمامی محتویات این پک را خریداری کنند، در دسترس قرار دارند. باید توجه داشت که شخصیت Sarah Connor دو لباس منحصر به فرد دارد که اولی با الهام از داستان او در ابتدای فیلم Terminator 2: Judgement Day و دومی با الهام از سرنوشت سخت وی در پایان داستان طراحی شده‌اند.

عنوان Fortnite هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر اضافه شدن محتویات مربوط به مجموعه‌ی Terminator به این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار