جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار؛
تابناک سمنان: علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه ۸۰۰ وسایل کمک‌آموزشی به بهزیستی سمنان تحویل داده شد، گفت: جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 24 January 2021

بهزیستی سمنان برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای سطح زندگی توان خواهان تلاش  می‌کند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود از برگزاری پویش پازل همدلی با شعار «قطعه‌قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای این پویش تاکنون ۸۰۰ وسیله کمک‌آموزشی به بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد.

وی ارزش هر قطعه پازل را ۱۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: عموم مردم نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات موردنظر استان خود را خریداری کنند.

علیرضا ایزدپور جلب مشارکت‌های مردمی را از اهداف محوری این طرح برشمرد و افزود: خیران می‌توانند در این پویش با خریداری قطعاتی از بزرگ‌ترین پازل ایران در راستای تهیه و توزیع لوازم‌التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی مشارکت کنند.

ایزدپور با تأکید بر اینکه لوازم خریداری‌شده در ایام‌الله دهه فجر به دانش آموزان تحت پوشش این سازمان اهدا می‌شود، تصریح کرد: یکی از بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف، خیرین هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار