وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیگیری آسیب‌های اجتماعی وارده بر جامعه موضوعی نیست که تنها بر دوش بهزیستی باشد، گفت: می‌بایست یک عزم همگانی جدی برای این منظور باشد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 26 January 2021

پیگیری آسیب‌های اجتماعی تنها برعهده بهزیستی نیست/نیاز به عزم جمعی

به گزارش تابناک سمنان محمد شریعتمداری عصر سه شنبه در مراسم افتتاح نخستین کمپ ترک اعتیاد جامع استان سمنان در گرمسار از طریق ویدئوکنفرانس با بیان اینکه پیگیری آسیب‌های اجتماعی تنها برعهده بهزیستی نیست بلکه نیاز به عزم جمعی در آن احساس می‌شود، بیان کرد: بهزیستی فعالیت‌های جامعی دارد و می‌توان حتی گفت فشار زیادی را نیز در این عرصه تحمل می‌کند لذا باید حمایت شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی دارای یک حجم زیادی از کارها در تمام ابعاد جامعه است و لذا کار گرفتن روش‌های مشارکتی برای حل مشکلات را نیز در دستور کار دارد، افزود: علی رغم این موضوع باید دانست که بهزیستی هم دارای مشکلاتی است و می‌بایست با یک نگاه جامع به بهزیستی کمک کرد.

وزیر تعاون گفت: اعتیاد مسئله‌ای است که در زمره پنج آسیب مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و معظم‌له از ایشان به مثابه یک تهدید بزرگ برای همه شئون کشور نام برده‌اند و لذا این امر نشان دهنده اهمیت کار در حوزه مقابله با این پدیده است.

شریعتمداری با بیان اینکه برخورد بی‌امان با مواد مخدر شامل صیانت مرزهای کشور توسط نیروی انتظامی، جلوگیری از تولید مواد و فروش مواد مخدر و برخورد قضائی با مجرمان در حوزه دادگستری، اقدامات گرانبهایی است که در سطح کشور در حال انجام است، تاکید کرد: مجموع این اقدامات سبب می‌شود که ما بتوانیم در حوزه عرضه مواد مخدر قدم‌های بزرگی را برداریم و این خود باعث خواهد شد تا بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر گام بلندی را برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار