باشگاه خبرنگاران جوان: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از ورود دادستان کل کشور به پرونده پرداخت بدهی ویلموتس از طریق شستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 27 January 2021

به گزارش تابناک سمنان عباس  مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پرداخت حقوق ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال با قرض  از شستا اظهار کرد: مبلغی از شستا برداشته شده بود و آن  مبلغ را به سرمربی سابق  تیم ملی فوتبال دادند. آن طور که در گزارش‌ها آمده است، پول بازنشستگان را با دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای پرداخت مجموعه  بدهی‌های  وزارت ورزش و جوانان دادند.  

او ادامه داد: ما در ابتدا ناراحت شدیم که چرا باید پول بازنشستگان را باید به وزارت ورزش بدهند و از یک منبع مالی دیگر بدهی سرمربی تیم ملی داده شود، چون این پول را بازنشستگان از جیب خود در طول سال پرداخت کردند. ما از وزیر ورزش و جوانان و وزیر کار سئوال کردیم که چرا ۲ میلیون یورو را پس نمی‌دهید، اما جواب شان مبنایی نداشت. آن‌ها گفتند در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستیم و من تذکر کتبی دادم و در جلسه علنی مجلس  این تذکر  خوانده شد. زمانی که دیدیم مسئولان جواب نمی‌دهند، طرح سئوال در مجلس کردیم که وزیر ورزش باید بیاید و پاسخگو باشد.  

اموال توقیف شده جوابگوی قرض ۲ میلیون یورویی از شستا می شود 

او افزود: البته مسئولان به من جواب غیر رسمی دادند و گفتند که اموال آن مجموعه  را توقیف کردیم. البته مسئولان  مدعی هستند که ما  قرض خود به شستا را دادیم، اما اموال مجموعه مدنظر  را توقیف کردیم. من سئوال کردم که اموال توقیف شده جوابگوی قرض ۲ میلیون یورویی از شستا می‌شود و  مسئولان گفتند که بازدارنده است. البته  من و همکارانم در مجلس یازدهم در حال پیگیری این موضوع هستیم.  

او بیان کرد: من طی  نامه‌ای به دادستان کل کشور نوشتم که به عنوان مدعی العموم به موضوع بدهی به شستا ورود کند و همین امروز دادستانی به این موضوع ورود کرد. امیدوارم اموال بازنشستگان که بذل و بخشش شده است را برگردانیم.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار