تصور بازیگران فیلم‌های کمدی در نقش‌های جدی سخت است، اما برخی هنرپیشه‌ها سابقه انجام این کار را دارند.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 27 January 2021

به گزارش تابناک سمنان پیشرفت در هالیوود سخت است و تنها کسانی که خودشان را با شرایط وقف می‌دهند می‌توانند در آن موفق باشند. به همین دلیل گاهی هنرپیشگان فیلم‌های کمدی به سراغ بازی در فیلم‌های درام و نقش‌های جدی می‌روند.

هرکسی این کار را انجام نمی‌دهد، اما هستند بازیگرانی که تمایل دارند خودشان را در هر نقشی ثابت کنند که نشان دهند از پس بازی به عنوان شخصیت‌های مختلف بر می‌آیند. در ادامه با این بازیگران کمدی آشنا شوید.

 

جونا هیل

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
او در فیلم‌های سینمایی «باردار»، «فراموش کردن سارا مارشال» و «خیلی بد» که فیلم‌های کمدی بودند و حتی به عنوان صداپیشه «چگونه اژد‌های خود را آموزش دهید» نقش آفرینی کرد، اما بعد از آن در آثار جدی تری مثل فیلم نامزد اسکار «مانی بال» نقش آفرینی است. او اکنون هم به دلیل بازی در فیلم «گرگ وال استریت» مارتین اسکورسیزی در بین مخاطبان شناخته می‌شود که دومین نامزدی اسکار او را به همراه داشت.

کریستن ویگ

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
ویگ مثل تعداد زیادی از بازیگران آمریکایی کارش را از برنامه «پخش زنده شنبه شب» آغاز می‌کند و در فیلم‌های کمدی دیگری مثل «دوقلو‌های اسکلت» و «ساقدوش ها» بازی کرد. او برای فیلم ساقدوش‌ها نامزد بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی اسکار شد. یکی از نقش‌های جدی او در فیلم نامزد اسکار «مریخی» رقم خورد.

استیو کرل

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
او که بیشتر برای بازی در سریال کمدی «اداره» شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۴ در فیلم درام زندگ نامه‌ای «فاکس کچر» یک نقش جدی را بازی کرد، اما این تنها نقش جدی او نبود و او در فیلم سینمایی «رکود بزرگ» و «پسر زیبا» نیز ایفاگر شخصیت‌های جدی بود. درخشش او در نقش‌های دراماتیک در همان فیلم «فاکس کچر» رقم خورد.

رابین ویلیامز

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
ویلیامز در فیلم‌های کمدی زیادی از جمله «علاالدین»، «قلاب» و «جومانجی» بازی کرده است؛ و برای فیلم‌هایی مثل «صبح بخیر ویتنام و «پادشاه ماهیگیر» نامزد اسکار شده است. او در چندین فیلم سینمایی درام هم به بازی پرداخته که ماندگار‌ترین آن‌ها «ویل هانتینگ خوب» بود او برای این نقش جایزه اسکار بازیگر نقش مکمل دریافت کرد.

بیل موری

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
بیل موری در فیلم‌های کمدی مثل «روز موش خرما» و «شکارچیان روح» و کمدی‌های کلاسیک دیگر بازی کرده و از مهمترین بازیگران ژانر کمدی است. وقتی او در فیلم سینمایی «گمشده در ترجمه» به کارگردانی سوفیا کاپولا خوش درخشید، باعث تعجب و تحسین منتقدان شد. او برای این نقش نامزد اسکار شد، اما این جایزه را به شان پن باخت.

آدام سندلر

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
سندلر کمدینی است که در چندین فیلم کمدی نه چندان خوب بازی کرده و تاکنون ۹ جایزه تمشک طلایی دریافت کرده است. جایزه‌ای که به بدترین‌های سینمایی سال داده می‌شود. اگرچه با فیلم‌های کمدی دیگری مثل «آدم‌های بامزه» موفق بود. او در سال ۲۰۱۹ با فیلم سینمایی «الماس‌های نخراشیده: خوش درخشید و توانست جایزه بهترین بازیگر فیلم‌های مستقل را دریافت کند. به زعم برخی او با این فیلم نشان داد که خودش هم یک الماس نخراشیده است.

جیم کری

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
جیم کری نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است، اما از همه بیشتر برای نقش‌های کمدی خود مثل «احمق و احمق تر»، «مرد کابلی» و «ماسک» شناخته می‌شود. پیش از آنکه او در فیلم سینمایی «نمایش ترومن» بازی کند کمتر کسی می‌توانست او را در نقش‌های جدی تصور کند، اما او در فیلم‌هایی غیر از ژانر کمدی نیز بازی کرده که از جمله آن می‌توان به «مرد روی ماه» و «درخشش ابدی یک ذهن پاک» اشاره کرد.

جک بلک

۸ بازیگر کمدی که در نقش‌های جدی موفق ظاهر شدند
او در فیلم‌های کمدی مثل «وفادارانه» و «هال ظاهربین» بازی کرده، اما در ادامه برای او اتفاقات دیگری رقم خورد و او در فیلم «کینگ کونگ» به کارگردانی پیتر جکسون، یک نقش جدی را بازی کرد.

منبع: Cinema Blend

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار