حجت‌الاسلام عباس امینی؛  
تابناک سمنان:  حجت‌الاسلام عباس امینی  امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه گرانی و کمبود اقلام در بازار این شهرستان پذیرفتنی نیست، گفت: دستگاه‌های نظارتی نسبت به تشدید طرح‌های بازرسی از بازار اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 27 January 2021

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

امام‌جمعه شاهرود ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستات ضمن بیان اینکه کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت اقلام در بازار یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است، اظهار داشت: گرانی و کمبود اقلام در بازار شاهرود پذیرفتنی نیست.

وی  با اشاره به اینکه برخی کمبودها، گرانی‌ها وصف‌ها در زمان شیوع بیماری کرونا تصنعی و ساختگی است، خاطرنشان کرد: به‌زودی بازار عید نوروز داغ می‌شود و کنترل بازار به‌عنوان یک دغدغه مهم در اولویت مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عباس امینی با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در بازار و بازرسی از واحدهای صنفی بیان کرد: افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای داخلی به بهانه تحریم‌ها منصفانه نیست و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

امینی در ادامه با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به شاهرود گفت: پیگیری مصوبات این سفر و رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار