با وجود کنترل موج سوم کرونا؛
تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه شش هزار و ۳۸۰ مورد مثبت کرونایی در مراکز درمانی تحت مدیریت این دانشگاه شناسایی‌شده است، گفت: تاکنون ۲۳۴ نفربراثر کرونا فوت شدند.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 27 January 2021

عکس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شش هزار و ۳۸۰ نفر مورد مثبت کرونایی در مراکز درمانی و بهداشتی تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی شدند، اظهار داشت: در این مدت ۲۳۴ نفر جان خود را براثر کرونا از دست دادند.

وی بابیان اینکه چمن بابیان اینکه از هفته گذشته افزایش نسبی در جمعیت تحت پوشش شاهد هستیم، افزود: در هر شبانه‌روز ۱۰ نفر در مراکز درمانی این دانشگاه بستری می‌شوند و این در حالی است که‌موج سوم کرونا به‌خوبی کنترل‌شده بود و تعداد بستری‌ها به چهار نفر در روز رسیده بود.

رضا چمن با اشاره به اینکه درمجموع ۱۴ هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند، افزود: از این تعداد تنها سه هزار و ۸۲۰ نفر در بخش‌های تخصصی کرونا مراکز درمانی این شهرستان بستری شدند.

چمن با تأکید بر اینکه با ادامه این روند موج چهارم کرونا با شدت بیشتری آغاز می‌شود، تصریح کرد: تشخیص روزانه موارد مثبت در مدت کنترل موج سوم ۱۵ نفر در روز بود که در حال حاضر میانگین به ۳۵ نفر افزایش‌یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار