میثم مطیعی که در دوران نقاهت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به سر می‌برد در توئیتی از آخرین وضعیت جسمانی خود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 28 January 2021

به گزارش تابناک سمنان  میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) و استاد دانشگاه امام صادق (ع) است که قطعات ایرانی و عربی‌اش در بین مردم از شهرت زیادی برخوردار است. همزمان با فرارسیدن دهه فاطمیه مردم انتظار داشتند مانند دیگر مناسبت‌های مذهبی در دوران کرونا، با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، مطیعی با برگزاری مراسم عزای حضرت فاطمه (س) برای این بانوی بزرگوار ذاکری کند، اما بر خلاف تصور خبری از اطلاعیه مراسم‌های روضه با مداحی وی نشد.

این موضوع باعث ابهامی برای مخاطبان مطیعی شد و آنان را برای اطلاع از وضعیت این مداح معروف مصمم کرد. مطیعی با انتشار توئیت و پستی در شبکه‌های مجازی عنوان کرد که دلیل حضور نیافتنش برای روضه‌های دهه فاطمیه ابتلایش به کرونا و ضرورت قرنطینه شدن در اثنای ابتلا به این بیماری خبر داد.

میثم مطیعی در آخرین فعالیت مجازی خود با انتشار رشته توئیتی از وضعیت جسمانی‌اش خبر داده و همه دارایی خود را از لطف و کرامت اهل بیت (ع) دانسته است. در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط این مداح معروف را مشاهده می‌کنید:

" ۱. امثال من به خاطر محبت مردم به اهل‌بیت، ولایت و شهدا احترام می‌شوند. خدا کند یادم نرود که هیچ از خودم ندارم

۲. امروز شانزدهمین روز قرنطینه است. علائم مختلفی را تجربه کردم؛ ضعف شدید، بی‌اشتهایی، بدن درد، سر درد و کمی سرفه هنوز با من است. صبح تا شب افتادم و قدرت کاری ندارم شاکرم

۳. چقدر مریض کرونایی که از من بدحال‌تر است. مخصوصا آن که بیمارستان است. خدا به همه آن‌ها و ما عافیت عنایت کند. مریض‌ها را با حمد شفا بهره‌مند کنید.

۴. به عنایت بانوی «ادب‌پرور و وفا آموزِ» امروز، حضرت ام البنین امید زیادی دارم تا بتوانم به میدان جهاد فرهنگی و علمی بازگردم همین"

توئیت میثم مطیعی

توئیت میثم مطیعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار