امیدواری آقای استاندار!/تناقض در گزارش دهی به مردم!
تابناک سمنان: استاندار سمنان بدون اشاره به سوء مدیریت های صورت گرفته بابت کسب سهمیه ردیف آخری بودجه استان در میان سایر استان ها به رشد خوب اعتبارات اشاره کرد و گفت: طی دهه فجر ۴۵۵ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در استان افتتاح می‌شود!
کد خبر: ۹۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 30 January 2021

 

استاندار سمنان ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۴۵۵ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در استان سمنان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد ۷۳ مورد سرمایه‌گذاری و ۳۸۲ پروژه عمرانی است که برای پروژه‌های عمرانی ۵۱۲ میلیارد تومان و برای سرمایه‌گذاری ۹۰۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۶۲۲ پروژه بااعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: در مجموع از سال ۹۶ تا به امروز با تغییرات خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی مواجه بودیم.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه در استان کلنگ‌زنی می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد پروژه‌های عمرانی ۲۵۷ و طرح‌های سرمایه‌گذاری ۶۱۳ میلیارد تومان بوده است در مجموع دو هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان را شامل می‌شود که علیرغم محدودیت‌ها در مجموع رقم خوبی به شمار می‌رود.

آشناگر بابیان اینکه اتمام ندامتگاه و انتقال به خارج شهر در سمنان و دامغان اتفاق خوبی بود، در ادامه تصریح کرد: با دستور رئیس قوه قضائیه کاروان‌سرای شاه‌عباسی بازسازی خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن بیان اینکه تأمین آب شرب از چشمه‌های قطری سال‌ها مانده بود که در سفر رئیس قوه قضائیه بنا شد کارگروهی برای آن فعال شوند تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم، افزود: پیگیری سد فینسک و انتقال آب انتقال از دریای خزر به فلات مرکزی در دست اقدام و آب سرخه نیز تأمین شد.

استاندار سمنان بابیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد، ابراز داشت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده کرونا، یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و ۳۰ ملارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت‌شده است.

آشناگر بابیان اینکه به واسطه تلاش کادر درمان مسئولان و همت مردم استان سمنان وضعیت بهتری به نسبت قبل به لحاظ کرونا پیدا کرد و پنج شهرستان آبی شدند، تصریح کرد: این نتیجه عملکرد خوبی که نشان می‌دهد در کنترل بیماری خوب عمل شد وضعیت باثباتی استان سمنان دارد و امیدواریم این تداوم داشته باشد و به لحاظ بیماران سرپایی رشد گزارش شد که امیدواریم کاهش یابد که این مهم با کم شدن تجمعات امکان‌پذیر است.

وی بابیان اینکه این بیماری بر فعالیت دولت تأثیر گذار بود که این تأثیر تنها مختص به کشور هم نبود در اروپا آمریکا هنوز بخشی از اقتصاد تعطیل است، افزود: اولویت اصلی بر کنترل این بیماری بود که خوشبختانه فعالیت‌های عمرانی نیز در این بین علیرغم تشدید تحریم‌ها با مقاومت مردم و رهبر معظم انقلاب شرایط نسبتاً پایداری است و برای استان سمنان این فعالیت‌ها نه تنها کم نشد بلکه جهشی نیز در آن مشاهده می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار