محدویت تردد از ۲۱ تا ۳ صبح؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: ۵ شهرستان سمنان در وضعیت آبی است و لذا محدودیت‌های ترددی شبانه در شهرستان‌های زرد اعمال خواهد شد
کد خبر: ۹۳۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 30 January 2021

 

استاندار سمنان در پایان نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی ، رئیس جمهور گفت : پنجاه و پنجمین نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و گزارشی از وضعیت استانهای کشور در مقوله ی مدیریت کرونا بیان شد.
وی افزود : چند هفته‌ای است که در سطح استان وضعیت کرونا رو به بهبود است و طبق آخرین گزارش ، پنج شهرستان شامل گرمسار، آرادان، میامی، مهدی شهر و سرخه آبی و سه شهرستان سمنان، دامغان و شاهرود کماکان در شرایط زرد قرار دارند ، لذا محدودیت تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت زرد اعمال خواهد شد.
علیرضا آشناگر با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های استان از ساعت ۲۱ الی سه صبح هست و در نتیجه یکساعت از میزان محدودیت‌ها کاسته شده است، افزود: متأسفانه در کل استان، تعداد بیماران سرپایی بیشتر شده است و در شبانه روز گذشته تعداد مراجعان کرونایی ما به بیمارستان‌های استان سمنان ۵۶ نفر اضافه شد و با اینکه تعداد فوتی هایمان اندک است اما مردم باید کمک کنند که این وضعیت کاهش پیدا کند.
آشناگر تصریح کرد : با کمک مردم و مسئولان باید سعی کنیم تا تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده کرونا را کاهش دهیم که این موضوع تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از دورهمی ها و تجمعات میسر خواهد شد. وی گفت : خوشبختانه اصناف و ادارات همکاری لازم را با ستاد کرونا دارند و امیدواریم این امر بیشتر صورت گیرد.
آشناگر درباره سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد : دستورالعملی در خصوص سفرهای نوروزی ابلاغ خواهد شد ، اما آنچه مشهود است آنکه محدودیت های ترددی بر اساس نوع رنگ بندی کرونایی اعمال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار