علیرضا آشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: دولت تدبیر و امید و مسوولان، با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و محدودیت‌های ناشی از کرونا، از تلاش برای توسعه همه‌جانبه و خدمتگزاری دست نمی‌کشند.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 04 February 2021

Image result for آشناگر سرخه

استاندار سمنان روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های دهه فجر شهرستان سرخه افزود: همه شاهدند با وجود تحریم های ظالمانه و همچنین شیوع کرونا که به ناچار برخی از اعتبارات کشور به منظور مقابله با کرونا هزینه می شود، باز هم دولت به توسعه مناطق مختلف و انجام طرح های عمرانی و اقتصادی توجه دارد و به این منظور تلاش می کند.‌

وی بیان کرد: بی تردید توفیق دولت تدبیر و امید به نام کل نظام است و همه باید در جهت پیشبرد اهداف دولت و موفقیت آن تلاش و همکاری کنند و مسوولان نیز تا لحظه آخر فعالیت دولت، باانگیزه بالا به خدمتگزاری به مردم با انگیزه ادامه می دهند.‌

علیرضا آشناگر تاکید کرد: برخی افراد در برخی موارد بدون هیچ دلیل و منطق قابل قبولی دولت را تخطئه و تخریب می کنند.‌

آشناگر اظهار امیدواری کرد: با توجه به برخی مشکلات پیش آمده، هیچ مانع و خللی در مسیر خدمتگزاری دولت ایجاد نشود و دست دولت برای خدمت به مردم باز باشد.

استاندار سمنان افزود: توجه به آمار دهه فجر در سالهای گذشته نشان می دهد که اعتبارات عمرانی و اقتصادی مربوط به ایام الله دهه فجر هر سال دارای جهش خوبی بوده و رشد داشته است.

وی گفت: مجموع اعتبارات طرح های عمرانی دهه فجر سال گذشته یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که این عدد در دهه فجر امسال به یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.‌

استاندار سمنان تاکید کرد: شهرستان سرخه طی سالهای گذشته دارای مشکلاتی بود که تامین و برطرف کردن آنها از مطالبات جدی مردم این منطقه به شمار می رفت.

آشناگر گفت: شهرستان سرخه به خاطر نزدیکی به مرکز استان سمنان و همچنین موقعیت خاص جعرافیایی  خود می تواند بخشی از سهم‌ اشتغال استان را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بنا به سخنان امام جمعه سرخه ، هنوز هم برخی از مردم باور ندارند که مشکل تامین آب آشامیدنی پایدار برای این منطقه به طور کامل برطرف شده است، گفت: این مساله به این خاطر است که مردم تصور نمی کردند این طرح در مدتی کوتاه و با سرعت زیاد به انجام برسد.

وی ادامه داد: برخی از طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان همچون طرح مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه ، جزو طرح های ملی بشمار می رود که اتمام آن نقش مهمی در توسعه و رشد این شهرستان در بحث گردشگری و خدمات دهی به مردم کل کشور خواهد داشت.

وی گفت: خدماتی مانند ایجاد مجتمع خدماتی و رفاهی در برخی روستاهای استان سمنان همچون دهستان دهملا در شهرستان شاهرود ضمن ثروت آفرینی برای روستا ، خدمات خوبی را به مردم و مسافران ارائه می کند که لازم است اینگونه مراکز و این خدمات افزایش یابد.

وی افزود: به منظور تکمیل طرح گردشگری سرخه هر ۱۰‌ روز یکبار گزارش جامعی از استانداری سمنان به رییس جمهور ارسال  می شود و  برخی طرح ها مانند مجتمع سرخه ،  انتقال زندان های استان ، بیمارستان ‌مهدیشهر به صورت ویژه پیگیری می شود.

استاندار سمنان گفت: چالش جدی سرخه  کمبود زمین است و باید کمک کرد تا زمین مورد نظر برای ساخت واحدهای مسکونی و هم برای ایجاد ادارات تامین شود. 

وی گفت: از معاون عمرانی استاندار می خواهم بحث الحاقات را به صورت جدی پیگیری و دنبال کند و در مدت باقی مانده از دولت این مسئله را به سرانجام برساند تا دغدغه مردم برطرف شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: باید در همه حال از منابع موجود به درستی استفاده کرد و با توجه به کمبود زمین در سرخه بهتر بود به جای ساخت ۱۰۶ واحد ویلایی مسکونی در زمینی به وسعت ۱۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع ، حداقل ۵۰۰ واحد آپارتمانی در این فضا ساخته می شد.

 ۵۵٩ طرح با مجموع اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده ٢ هزار و ٢٨۶ میلیارد تومان به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار