استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: سهم میامی از اعتبارات مدیریتی و سنواتی ۱۰۰درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 06 February 2021

استاندار سمنان: اعتبارات مدیریتی و سنواتی "میامی" 100درصد افزایش یافت

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در ایام‌الله دهه فجر 1399 که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بیشمار شهرستان میامی برای توسعه‌یافتگی اظهار داشت: توسعه این شهرستان با چالش‌های بسیاری مواجه است که باید برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه میامی جزو 31 شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور قرار دارد عنوان کرد: شاخص توسعه‌یافتگی میامی نسبت به استان و کشور بسیار ضعیف است.

استاندار سمنان ازجمله ظرفیت‌های مهم میامی را در بخش‌های کشاورزی و دامپروری عنوان کرد و افزود: این شهرستان به دلیل تنوع اقلیمی خاص ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه بخش گردشگری نیز دارد.

آشناگر وجود معادن غنی و بسیار خوب در منطقه میامی را از دیگر شاخص‌هایی عنوان و تأکید کرد: از این ظرفیت باید در مسیر توسعه این شهرستان از آن بهره گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های میامی باید جبران شود اظهار داشت: سهم میامی در اعتبارات مدیریتی و سنواتی با تخصیص 100 درصدی افزایش یافته است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اعتبارات دهه فجر در میامی امسال با یک جهش جدی به 130 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به چند سال اخیر افزایش چشمگیری یافته است.

آشناگر در مورد تکمیل بیمارستان میامی گفت: برای تکمیل این بیمارستان اعتباری 8.5 میلیارد تومانی تخصیص‌یافته است.

وی بابیان اینکه هیچ عذری از سوی مدیران برای انجام نشدن تعهدات و کندی روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف پذیرفته نمی‌شود بیان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی انجام دهند.

استاندار سمنان تأکید کرد: بازگشت اعتبارات استان به تهران از سوی هیچ‌یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست و باید مدیران توان لازم را برای جذب اعتبارات ابلاغی به کار ببندند.

آشناگر گفت: تا پایان سال همه روستاهای استان سمنان دارای سند توسعه می‌شوند.

در شهرستان میامی در دهه فجر امسال مجموعاً 50 پروژه شامل 39 پروژه عمرانی توسط 10 دستگاه اجرایی بااعتبار 27 میلیارد تومان و پنج پروژه اقتصادی، کشاورزی و صنعتی بااعتبار مجموعاً 130 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار