درپیامی؛
علیرضا آشناگر استاندار سمنان از مردم انقلابی استان سمنان به پاس حضور در راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری چهل و دوسالگی انقلاب قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 10 February 2021

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پیام خود آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر

دهه‌ی فجر، آغازی مبارک بر تاریخ عظمت و سربلندی ملتی است که با اتحاد و همدلی و پیروی از امام راحل خویش دنیا را مات و مبهوت خویش ساخت و سلسله‌ی ۲۵۰۰ ساله‌ی طاغوت را در هم کوبید.

آری درخشش خورشید انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ همچون چراغی روشن در دل شب زدگان و محرومانی بود که در اوج خفقان و سرکوب رژیم ستم شاهی به تبعیت از مولا و امام خود فریاد هیهات من الذله سر داده و پرچم سرخ حسینی و عزت و افتخار را بر بلندای این سرزمین برافراشتند.

انقلاب اسلامی ایران با اتکا به خداوند سبحان و همدلی ملت ایران آغازگر تحولی عظیم در کل دنیا بود و نشان داد که در عصر قدرت نمایی شرق و غرب می‌توان چشم به یاری خداوند داشت و با وحدت و همدلی، نظامی الهی و اسلامی را با رویکرد توجه به محرومان و پای برهنگان مستقر ساخت.

و اینک در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ پس از ۴۲ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب مفتخریم که بعنوان یک ایرانی و عضوی از جامعه‌ی رشید این سرزمین بر خود ببالیم و مباهات نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمند‌تر از گذشته و درخشنده‌تر از هر زمان دیگر جایگاه تاثیرگذار خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشیده و چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت‌های رنج کشیده‌ی جهان را روشن ساخته است.

در این روز پر افتخار ملت ایران، یاد و خاطره‌ی بزرگ معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و برای رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، دولتمردان تدبیر و امید و سایر خدمتگزاران این نظام مقدس آرزوی طول عمر با عزت و با برکت و توفیق و سربلندی می‌نماییم.

اگر چه سایه‌ی شوم ویروس کرونا، جشن فجر امسال را متفاوت‌تر از هر سال دیگر جلوه گر ساخت، اما بی تردید حضور درخشان و مهر آفرین شما مردم رشید و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی خودرویی و ماشینی این روز بیاد ماندنی، جلوه‌هایی بس بدیع و جذاب از اعتماد و همراهی تمامی هم وطنان عزیزمان با این رویداد تاریخی بزرگ ملت ایران خلق نمود و بار دیگر اتحاد و همدلی این ملت قهرمان را به رخ دنیا کشید و ثابت نمود که " برآن عهد که بستیم، هستیم".

اینجانب از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آئین نمادین راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندم.


إن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

 

علیرضا آشناگر
۲۲ بهمن ۱۳۹۹

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار