استاندار سمنان:
آشناگر بابیان اینکه رنگ‌بندی گرمسار از نارنجی خوشبختانه به زرد تغییر یافت، گفت: منع تردد شبانه برای چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 14 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان ضمن بیان اینکه برنامه واکسیناسیون ملی علیه کرونا بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان اجرا خواهد شد، ابراز داشت: سمنان در مقایسه با سایر استان‌های کشور رشد ملایم میزان ابتلاء به کرونا و بستری در مراکز درمانی را دارد.

او بابیان اینکه خوشبختانه با همکاری مردم شاهد تغییر وضعیت رنگ‌بندی در گرمسار از نارنجی به زرد هستیم، افزود: شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان در وضعیت آبی و سایر شهرستانهای استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای قطع زنجیره شیوع کرونا به همکاری مردم نیاز است، ابراز داشت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ لغایت سه بامداد در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی بوده و اجرا خواهد شد.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: با استمرار رعایت دستورالعمل‌ها ضمن حفظ موقعیت موجود، می‌بایست کوشید تا این رنگ‌بندی را به سمت آبی و کم خطر سوق پیدا کند.

او بابیان اینکه اقشار مختلف مردم و به‌ویژه کسبه استان سمنان همانگونه که تاکنون نهایت همکاری را با ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا داشته‌اند، به این همکاری باید ادامه دهند، افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه‌های چرخه ویروس و افزایش میزان ابتلاء به این بیماری خطرناک قطع می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار