کودکی که اقدام به قورت دادن بیش از ۵۰ توپ مغناطیسی کرده بود با یک عمل جراحی فوری از مرگ گریخت.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 16 February 2021

به گزارش تابناک سمنان پسر ۱۲ ساله‌ای که اقدام به قورت دادن ۵۴ توپ مغناطیسی کرده بود با انجام عمل جراحی از مرگ گریخت. «رهیلی موریسون» اهل منچستر از سر کنجکاوی برای آنکه متوجه شود آیا با قورت دادن این توپ‌ها بدنش تبدیل به آهن ربا خواهد شد یا نه اقدام به این عمل خطرناک کرد.

پس از این اتفاق این کودک به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت. جراحان در یک عمل جراحی طولانی ۶ ساعته این اشیاء فلزی را از معده این کودک خارج کردند. بنا به گفته «پایگ وارد»، مادر این کودک پسرش چهار روز پس از قورت دادن این توپ‌ها او را در جریان قرار داد. بنا به گفته این زن پسرش پس از آنکه این توپ‌ها از بدنش خارج نشدند او را در جریان قورت دادن این توپ‌های مغناطیسی قرار داد.

قورت دادن توپ های مغناطیسی توسط کودک کنجکاو!

وارد به رسانه‌های محلی گفت: «رهیلی واقعا به علم علاقه زیادی دارد. او عاشق تجربه کردن و آزمایش است. او بهد من گفتم من توپ‌ها را قورت دادم و خواستم ببینم آن‌ها از داخل شکم من به مس می‌چسبند. من وقتی رهیلی تعداد توپ‌های مغناطیسی‌ای را که بلعیده بود به من گفت خشمگین شدم.»

مادر نگران رهیلی بلافاصله فرزندش را به بیمارستان رساند و پزشکان با انجام عکسبرداری بیش از ۳۰ توپ مغناطیسی را در معده این کودک پیدا کردند. در حالی که پزشکان تعداد توپ‌ها را حدود ۳۰ عدد تخمین می‌زدند، اما در عمل جراحی ۵۴ توپ از معده این کودک خارج کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

برچسب ها: عجایب ، تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار