معاون وزیر دادگستری گفت: تاکنون در ۱۴ استان کشور مدرسه حقوق کودک گشایش یافته است و در این مدارس در ارتباط با آموزش، ترویج و ارتقاء حقوق کودک فرهنگ سازی های لازم انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 16 February 2021
 
به گزارش تابناک سمنان  محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۲۳ میلیون بالغ بر یک سوم جمعیت کشور را کودکان و افراد زیر ۱۸ سال سن تشکیل می دهند و توجه به حقوق اساسی این قشر از جامعه همواره باید مورد توجه باشد.
 
او افزود: یکی از اهداف بلند افتتاح مدرسه زمستانه‌ی حقوق کودک در استان‌ها جلب توجه مسئولان به موضوع مهم حقوق کودکان به ویژه در این شرایط سخت کرونایی است.
 
عباسی تصریح کرد: تاکنون در ۱۴ استان کشور مدرسه حقوق کودک گشایش یافته است و در این مدارس در ارتباط با آموزش، ترویج و ارتقاء حقوق کودک فرهنگ سازی های لازم انجام خواهد شد.
 
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ابراز کرد: هم افزایی بین دستگاهی در ارتباط با اهمیت حقوق کودک باید بیش از پیش مورد توجه باشد و رصد مشکلات در این حوزه از اهداف مهم افتتاح مدرسه زمستانه‌ی حقوق کودک است.
 
او در پایان گفت:در این کارگاه ها قرار است با زبان کودکان برای توجه به حقوق اولیه این قشر از جامعه قدم های مثبتی برداشته شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار