تلاش برای افزایش کیفیت زیتون ؛
تابناک سمنان: سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت خوبی برای کشت محصول زیتون دارد و عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه تولید زیتون مطلوب است .
کد خبر: ۹۴۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 17 February 2021

Image result for درخت زیتون سمنان

 

سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های استان سمنان در زمینه کشت زیتون بسیار زیاد است و در این استان ظرفیت خوبی برای کشت محصول زیتون وجود دارد و از طرف کشاورزی نیز گرایش به توسعه باغ‌های زیتون دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام‌شده و استفاده از ارقام مطلوب زیتون، عملکرد در زمینه تولید این محصول در استان سمنان نیز مطلوب است.

سیدحسن میرعماد با اشاره به رویکرد‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای توسعه باغ‌های زیتون گفت: تلاش شده برای افزایش کیفیت محصول زیتون در این استان از ارقام خوب استفاده شود.

میرعماد با اشاره به رویکرد توسعه باغ‌های زیتون در استان سمنان افزود: در استان سمنان حتی از فضای سبز شهری و پارک‌ها برای کشت این محصول استفاده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره بیشترین سطح زیر کشت زیتون در شهرستان‌های استان سمنان نیز گفت: بیشترین وسعت باغ‌های زیتون در  شهرستان‌های گرمسار، آرادان و سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار