رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:
سمنان- رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۸ مورد حادثه و حریق طی یک هفته گذشته در شهر سمنان خبر داد و گفت: درمجموع این حوادث ۲۳ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 17 February 2021

وقوع ۱۸ مورد حادثه و حریق در سمنان/ ۲۳ نفر نجات یافتند

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه طی هفت روز گذشته ۶۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان گرفته شد، ابراز داشت: از این تعداد ۱۸ مورد عملیات حادثه و حریق به انجام رسیده است.

وی افزود: طی این مدت مذکور هفت مورد محبوسی در کابین آسانسور و اماکن و دو مورد گرفتن حیوانات موذی در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه آتش‌نشانان این سازمان طی ساعات مختلف از شبانه‌روز به کمک همشهریان سمنانی شتافته وامداد رسانی کردند، ابراز داشت: طی مدت مذکور پنج مورد حریق ضایعات و یک مورد مربوط به (حریق فضای سبز، شرکت صنعتی، تابلو برق و تصادف خودرو) گزارش‌شده است.

اسمعیل پور بابیان اینکه در یک هفته گذشته تعداد ۲۳ نفر (مرد و زن) در این عملیات‌ها نجات یافتند، در ادامه تصریح کرد: این افراد توسط نیروی‌های عملیاتی آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی شده‌اند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود ارتباط با سامانه ۱۲۵ را به کودکان خود آموزش دهند تا در مواقع بحران بتوانند به خود و دیگران کمک کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار