سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان از اختصاص اقلام ورزشی به ۲۷ خانه ورزش روستایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 17 February 2021
اختصاص اقلام ورزشی به ۲۷ خانه ورزش روستایی در سمنان
 
به گزارش تابناک سمنان مصطفی مرادی در آیین تجهیز ۲۷ خانه ورزش روستایی استان سمنان اظهار کرد: امروز اقلام ورزشی ویژه ۲۷ خانه ورزش روستایی هدف در استان سمنان ارسال می‌شود.
وی گفت: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد تا با تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی دیگر، به تجهیز ۲۰۰ خانه ورزش روستایی در استان دست یابیم.
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان گفت: اقدامات خوبی در حوزه توسعه ورزش روستایی در استان انجام شده و همچنان نیز این مهم در دستور کار قرار دارد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش در روستاها باشیم.
منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: استعدادهای بسیار خوبی در روستاها وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات ورزشی مغفول مانده‌اند.
وی گفت: بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران به‌نام و مطرح ما از جامعه روستایی برخاسته‌اند و در همین راستا، توسعه و تجهیز امر ورزش در روستاها می‌تواند مسیر دستیابی به این مهم را هموارتر سازد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: روح سالم، جسم سالم و هموار شدن راه افزایش نشاط در جامعه در گرو توسعه ورزش در تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها در سطح شهر و روستاهاست.
فخری بیان کرد: روستائیان به دلیل کمبود امکانات از مباحث ورزشی کمتر برخوردار هستند که اهتمام ورزش و جوانان استان سمنان در امر توسعه ورزش روستایی و تجهیز خانه‌های ورزش روستاها بسیار ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: طی آیینی که امروز و با حضور نمایندگان روستاهای هدف در استان برگزار شد، امر تجهیز ۲۷ خانه ورزش روستایی انجام و اقلام خریداری‌شده موردنیاز روستاها ارسال شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: تاکنون ۱۷۷ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده‌اند که بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی دیگر تا پایان سال، به عدد ۲۰۰ خانه روستایی در استان دست خواهیم یافت.
فخری با بیان اینکه اعتبارات حوزه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از طریق ورزش و جوانان تأمین شده و اقلام به‌صورت هدفمند و بر اساس نیاز روستاها ارسال می‌شود، بیان کرد: ایجاد زمینه و بستر مناسب برای رشد جوانان، توسعه ورزش و افزایش سلامتی جسم و روح، علاوه بر پرورش استعدادهای نهفته در ورزش، این قشر از جامعه را از معضلات اجتماعی و اعتیاد نیز قطعاً دور می‌کند که نیاز است تا بیش از پیش در بحث ورزش سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار