کد خبر: ۹۴۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 18 February 2021
یوتیوب تی وی

 

به گزارش تابناک سمنان اکثر سرویس‌های استریم به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوای مورد نظر خود را دانلود کنند. این ویژگی خصوصاً زمانی که در سفر هستید به کمکتان می‌آید. اسپاتیفای و HBO از چنین قابلیتی بهره می‌برند اما این ویژگی هنوز برای یوتیوب تی‌وی ارائه نشده است.

وبسایت ۹to5google در خبر خوبی اعلام کرد که گوگل در نظر دارد تا این قابلیت را به اپ اندورید یوتیوب تی‌وی اضافه کند. به نظر می‌رسد کدهای این اپلیکیشن به وجود چنین قابلیتی اشاره داشته باشد هر چند هنوز از آن استفاده نشده است. همچنین آخرین به‌روزرسانی یوتیوب تی‌وی در دستگاه‌های اندرویدی به کاربران اطلاع می‌دهد که دانلودها هنوز کامل نشده‌اند.

کدهای این اپ به وضوح به قابلیت دانلود سریال‌ها برای تماشای آفلاین، که در قسمت “دانلودها” قابل دسترس است، اشاره می‌کنند. علاوه بر این به گزینه “دانلود” نیز اشاره شده است اما هنوز این گزینه در یوتیوب تی‌وی مشاهده نشده است. با این‌که فعلاً این ویژگی برای کاربران اندروید ارائه می‌شود اما به احتمال زیاد دراختیار کاربران iOS یوتیوب تی‌وی نیز قرار خواهد گرفت. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که منتظر عرضه‌ی چنین قابلیتی بودند، نیازی به انتظار بیشتر نیست چرا که قابلیت دانلود سریال‌ها به‌زودی به سرویس یوتیوب تی‌وی اضافه خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار