افزایش چشمگیر درآمدزایی؛
تابناک سمنان: حمیدرضا آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمدزایی کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 18 February 2021

نتیجه تصویری برای حمیدرضا آقاجانی پست سمنان

 

مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن سال گذشته ۷۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال درآمدزایی داشت.

وی اضافه کرد: درآمدزایی پست استان سمنان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خرید‌های اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

حمیدرضا آقاجانی  ادامه داد: دی امسال تعهد درآمدزایی پست استان سمنان ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش همکاران در پست ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از تعهد درآمدزایی محقق شد..

آقاجانی اظهار داشت: این ارزیابی براساس مدل BSC یا کارت امتیازی متوازن انجام شده و شاخص‌هایی از جمله میزان درآمد حاصل از خدمات مختلف، ترافیک مرسولات، ضریب تعادل درآمد بر هزینه، کیفیت خدمات پستی، فرایند‌های داخلی و رضایت مشتریان بررسی و پایش شده است.

مدیرکل پست استان سمنان برنامه‌ریزی صحیح، بررسی نقاط ضعف و قوت، تحلیل بازار خدمات پستی و تولید خدماتی متناسب با نیاز مشتریان و ساماندهی و نظارت کامل بر فرایند‌ها را در ارتقای رتبه و کسب این موفقیت، اثرگذار دانست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار