حجت الاسلام عبدوس؛
تابناک سمنان: حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان گفت: جوانان روحیه مطالبه گری و پیگیری وعده‌های مسئولان را داشته باشند، ولی به شایعات و جو سازی‌ها توجه نکنند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 19 February 2021

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه شاهرود

 

امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته با اشاره به حساسیت‌های درست و بجای جوانان نسبت به مسائل کشور گفت: مطالبه گری و پیگیری وعده ها‌ی مسئولان مهم است، ولی نباید به شایعات و جو سازی‌های فضای مجازی توجه کرد و تحت تاثر آن‌ها قرار گرفت.

وی شجاعت، غیرت، تدین، دینداری و استکبارستیزی را محور بنای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود:مردم انقلابی با توجه به شرایط کرونایی کشور، هوشیارانه و هوشمندانه صحنه حماسی ۲۲ بهمن امسال را رقم زدند و متفاوت با سال‌های گذشته در این جشن باشکوه با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام محمد باقر عبدوس با اشاره طغیان و سرکشی دشمنان در مسیر اهداف استکباری خود افزود: ملت ما و به خصوص جوانان هوشمندانه در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، با روحیه جهاد و مبارزه و شهادت با کفار جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام عبدوس با یادآوری نقش اصلی شهید سردار سلیمانی در شکست داعش و ایجاد آرامش در منطقه، به حفظ اهداف و مسیر عدالت خواهی و آزادگیاین شهید والامقام تاکید کرد.

امام جمعه موقت سمنان با تبریک اعیاد رجبیه گفت: پذیرش اصل ولایت ریشه و اساس تمام موفقیت‌های اجتماعی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار