کشف ۱۴ تن مواد مخدر؛
تابناک سمنان: سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۴ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۹۹ تا انتهای بهمن کشف شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 20 February 2021

نتیجه تصویری برای مواد مخدر

 

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه به رسانه ها افزود: ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی ابتدای سال تا انتهاب بهمن با تلاش و اقدامات ماموران در این استان کشف شد.

میراحمدی تاکید کرد :امسال کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته و در این مدت ۳ هزار و ۴۶۹ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی بیان کرد: مقابله و مبارزه با تهیه، تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و هرگونه فعالیت در این راستا از جمله اولویت‌های ناجا در جامعه است که در این موضوع در استان سمنان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

میراجمدی با اشاره به عزم جدی مأموران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: برنامه و طرح های متعددی برای کنترل و نابودی این عامل خانمان سوز در استان اجرا می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان توجه ویژه مأموران به مناطق کویری، جاده ترانزیتی و پاتوق‌های تشکیل شده در شهرها را از برنامه‌های کنترلی پلیس دانست و گفت: با همراهی، مشارکت و همکاری شهروندان، امنیتی پایدار و مطلوب در این استان برقرار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار