نیاز به بازنگری در پروتکل‌های یهداشتی؛
تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون در استان سمنان در حال انجام است از گسترش موج چهارم کرونا هشدار داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 20 February 2021

نتیجه تصویری برای حسن سعدالدین

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت :  با عنایت به تاکید وزیر محترم کشور و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان ،موج چهارم بیماری و احتمال گسترش کرونای انگلیسی با آسیب بیشتر وجود دارد.

او افزود : نیاز است تا ادارات و دستگاه‌ها از هفته آینده دستورالعمل‌ها را بازنگری کرده و بر اساس مولفه‌های چندگانه، اقدامات پیشگیرانه و نظارت‌های ویژه‌ و بیشتر را در دستور کار قرار دهند.

سعدالدین ضمن بیان اینکه ۳۵ اکیپ بازرسی توسط دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری طی یکسال گذشته از دستگاه های اجرایی بازدید کردند. افزود : ۵۳۰ بازرسی حضوری و ۱۶۵ مورد نیز بازرسی تلفنی به منظور راستایی آزمایی در خصوص گزارش های واصله انجام شده است .

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت :  با عنایت  به فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه و همچنین نزدیکی به شب عید و مراجعه مردم به پاساژ و بازار و مغازه ها،، رعایت پروتکل ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نیاز است تا در این خصوص  با گروه‌های مرجع، سازماندهی جدیدی صورت بگیرد.

او در ادامه افزود : مرحله دوم واکسیناسیون نیز در حال انجام است که قرار است با انجام این مهم و مراحل نهایی تست واکسن ایرانی و ورود سایر واکسن هایی که از سایر کشورها خریداری می شود، شاهد واکسیناسیون عمومی و کاهش بیماری و از بین رفته چرخه انتقال باشیم.

حسن سعدالدین با تاکید بر رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد : ماسک، مواد ضد عفونی کننده و وسایل مورد نیاز برای مقابله با گسترش بیماری کرونا به اندازه کافی وجود داشته و کمبودی نداریم.

سعدالدین خاطر نشان کرد : سازمان امور اداری و استخدامی کشور، یکی از شاخص های ارزیابی مدیران را پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و اقدامات در حوزه مدیریت این بیماری تعیین نموده است که عملکرد مدیران بر این اساس ارزیابی خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار