محمود فکری در تلاش برای حل مشکل مهدی قایدی است چرا که به خوبی می داند این بازیکن یکی از مهره های تاثیر گذار استقلال بشمار می رود.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سرمربی استقلال به خوبی متوجه شده است مهدی قایدی در کنار سرماخوردگی از رفتار باشگاه استقلال در تنظیم قراردادش شاکی است و این موضوع هم در غیبت چند روزه او در تمرینات استقلال تاثیر گذار بوده است. مهدی که در یکی دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیم بشمار می رفته و انصافا هم حاشیه ای نداشته صحبت هایی در این باره با محمود فکری داشته و سرمربی تیم استقلال هم به او قول داده پیگیر رفع مشکلاتش باشد. 

 

مهدی قایدی در حالی که قرارداد خود را به صورت سفید با استقلال تنظیم کرد بعد از اینکه متوجه شد قرارداد او برای فصل جاری 850 میلیون تومان تنظیم شده با احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال در اینباره صحبت کرد و او هم قول داد با توجه به قرارداد سایر بازیکنان و هم چنین عملکرد مهدی قایدی در فصل گذشته این قرارداد به 2 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد اما اکنون پرداختی ها به مهدی قایدی بر اساس قرارداد 850 میلیون تومانی بوده و همین موضوع گلایه مهدی قایدی را به همراه داشته است. او خطاب به محمود فکری به این نکته هم اشاره کرده دوست ندارد در این باره مصاحبه کند تا حاشیه آفرینی شود اما از او و هم چنین باشگاه انتظار دارد در مورد قرارداد او رفتار عادلانه ای داشته باشند و محمود فکری هم به وی قول داده این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد. 

 

شاید در روزهای آتی به همین بهانه مهدی قایدی به باشگاه استقلال فراخوانده شود. گفته می شود هدف باشگاه استقلال دلجویی از این بازیکن و اصلاح قرارداد او است به خصوص که مهدی ابتدای فصل با وجود پیشنهادات خوبی که از تیم های متمول عربی داشت بنا به درخواست محمود فکری حاضر شد در استقلال بماند و به بازی خود ادامه دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار