بمب سرخ‌ها شاید منفجر نشود؛
در شرایطی که انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس نهایی به نظر می‌رسید، اما طرفین به خاطر چند اختلاف نظر به بن بست رسیده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان شهریار مغانلو مهاجم سابق تیم پیکان که فصل گذشته عملکرد درخشانی با این تیم داشت و بالاتر از علی علیپور آقای مهاجمان ایرانی لیگ برتر شد، پس از یک نیم فصل حضور در لیگ پرتغال با پیشنهاداتی از ایران مواجه شده که جدی ترینش متعلق به پرسپولیس تهران است. سرخپوشان باتوجه به دوری یک ماهه عیسی آل کثیر و ناکامی مهدی عبدی و آرمان رمضانی در گلزنی، به شدت جذب مغانلو را دنبال کرده و می‌کنند اما برخلاف ادعاها در فضای مجازی، هنوز به توافقی با این مهاجم بلند قامت و همچنین باشگاه سانتا کلارا نرسیده‌اند.

 

پرسپولیس پس از این که انتقال مغانلو را ارزیابی کرد، دریافت که باشگاه سانتا کلارا رقم ۷۰ هزار یورو را برای رضایت نامه او در نظر دارد و همچنین مغانلو می‌خواهد قرارداد شش ماهه با پرسپولیس امضا کند.

 

این در حالی بود که مدیران پرسپولیس باتوجه به شرایط، اعتقاد داشتند که اگر قرار است ۷۰ هزار یورو برای صدور رضایت نامه این بازیکن هزینه کنند و همچنین مبلغی را به عنوان دستمزد به او بدهند، دستکم باید به مدت ۱.۵ فصل او را در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت منفعتی برایشان ندارد.

از طرف دیگر نه سانتا کلارا درباره مبلغ رضایتنامه و نه مغانلو درباره موضوع مدت قرارداد، از خواسته خود پایین نیامدند تا نوعی انسداد در مذاکرات پیش بیاید. این در حالی است که تا چند روز پیش گفته می‌شد که در ابتدای این هفته مغانلو راهی پرسپولیس خواهد شد.

 
نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی تاکید ویژه به خرید شهریار مغانلو دارد و اصول می‌کند که با این بازیکن مشکلات خط حمله تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حل می‌شود.

 

مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر تنها دو گل زده اند که هر دو توسط مهدی عبدی بوده. همچنین از طرف دیگر باتوجه به دوری شش ماهه عیسی آل کثیر از تمرینات گروهی، تردیدهایی درباره میزان آمادگی او برای حضور در لیگ قهرمانان وجود دارد و به همین دلایل، از نظر کادرفنی سرخ ها، خرید مغانلو جزو الزامات نقل و انتقالات این تیم است.


شهریار مغانلو باوجود علاقه ای نسبت به حضور در پرسپولیس، در سانتا کلارای پرتغال شرایط چندان بدی ندارد و به عنوان مهاجم دوم به کارش در این تیم ادامه می‌دهد؛ مهاجمی که کم و بیش به عنوان بازیکن فیکس هم استفاده می‌شود.

 

حالا در چنین شرایطی ممکن است یک باشگاه دیگر ایرانی، با شرایط مغانلو و باشگاه پرتغالی کنار بیاید و این بازیکن را جذب کند؛ اتفاقی که بمب پرسپولیس را خنثی و یک ستاره را به رقیب این تیم می‌فرستد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار