اکبرعباسی راد خبرداد؛
تابناک سمنان: اکبر عباسی راد  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: سه هزار و ۳۴۱ نفر در این شهرستان در سه بخش دانش‌آموزی، مروج و محافظ، همیار طبیعت هستند.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 21 February 2021

Image result for همیاران محیط زیست

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: سه هزار و ۱۸۵ نفر از همیاران طبیعت در شهرستان دانش آموز، ۱۱۰ نفر مروج و ۴۶ نفر محافظان طبیعت هستند که در طول سال با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری  همکاری دارند.

عباسی اظهار داشت: طرح همیاران طبیعت، طرحی مهم و اساسی است که در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری برای استفاده از توان عمومی برای حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی اجرا می‌شود.

اکبر عباسی راد اضافه کرد: آموزش، ترویج و مشارکت مردمی می‌تواند در حفظ منابع طبیعی یاری‌رسان باشد که مهمترین دستاورد این ارتباط، تعامل موثر با مجریان و همیاران طبیعت و تبادل اطلاعات جهت افزایش کمی و کیفی حفاظت از منابع طبیعی است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان تصریح کرد: در این راستا به نیرو‌های مردمی به ویژه همیاران طبیعت آموزش لازم در خصوص حفظ، احیا، توسعه منابع طبیعی، ترویج و تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه همیاران طبیعت جهت جذب و ساماندهی همیاران اقدام به ثبت نام از علاقه‌مندان کرده است که عموم مردم و علاقه‌مندان به طبیعت، می‌توانند با مراجعه به سامانه همیار طبیعت به نشانی hamyartabiat.frw.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند تا پس از ارائه آموزش‌های لازم بتوانند یاری رسان این اداره در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار