طرح آبرسانی به روستای ده‌نمک شهرستان آرادان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان و مسوولان استانی با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: با بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای ده‌نمک آرادان ۱۱۹ نفر از مزایای اجرای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

او ابراز داشت: احداث خط انتقال به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر، احداث شبکه توزیع آب تصفیه شده به طول ۳ هزار متر، ساخت یک باب مخزن هوایی با ظرفیت ۱۰ متر مکعب، ساخت اتاقک برق و کلرزنی از جمله زیر ساخت‌های طرح آبرسانی به روستای ده نمک گرمسار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد: طرح آبرسانی به روستای ده نمک شهرستان آرادان ۲۸۰ انشعاب نصب و استاندارد سازی شده است.

او اظهار داشت: کاهش میزان هدررفت آب و حتی به صفررسیدن میزان هدررفت واقعی آب، ارتقای بهداشت و سلامت آب آشامیدنی و کاهش هزینه‌های بهره‌بردای و نگهداری از جمله مزایای اجرای طرح آبرسانی به روستای ده‌نمک آرادان است.

طاهری بیان کرد: افزایش حجم ذخیره آب و و ایجاد رفاه برای روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر‌ها از جمله اهداف اجرای طرح آبرسانی به روستای ده‌نمک شهرستان آرادان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: آبرسانی و ارتقای کیفی آب آشامیدنی روستا‌ها در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان سمنان قرار دارد و در قالب پویش الف- ب – ایران نیز طرح‌های آبرسانی به روستا افتتاح شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار