آئین معارفه مسئول جدید بسیج ادارات استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین معارفه مسئول جدید بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: در ادارات استان باید نماز اول وقت در اولویت باشد، زیرا نماز باعث رشد و پیشرفت انسان‌ها می‌شود.

او افزود: دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته به دنبال ضربه زدن به کشور ما بوده اند، ولی امروز انقلاب اسلامی با اقتدار وارد ۴۳ سال آن شده است و دلیل آن همراهی مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: نعمت ولایت نعمت بزرگی است که همه باید قدردان و شاکر آن باشیم و همه باید ملاک‌ها و معیار‌های رهبری را در انتخابات ریاست جمهوری آینده مد نظر داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم گفت: رهبری فرموده اند که لازمه حرکت پرشتاب انقلاب در چله دوم، کار و تلاش، ابتکار عمل، همدلی و اتحاد بین مسئولان در عرصه خدمت رسانی است که اهداف کلان بسیج ادارات نیز بر همین مبنا است.

در این مراسم از زحمات آقای مرتضی دهرویه قدردانی شد و سرهنگ امامی به عنوان مسئول جدید بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان معرفی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار