فخری:
تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار سمنان گفت: تردد خودرو در داخل شهر سمنان از ساعت ۲۱ تا سه بامداد به منظور مقابله با شیوع کرونا تا اطلاع بعدی مشمول اعمال قانون و جریمه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 22 February 2021

تردد شبانه خودروهای شخصی در ۴ شهرستان سمنان ممنوع شد | خبرگزاری فارس

 

فرماندار سمنان در نشست مدیریت مقابله کرونا شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری ابراز داشت: اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در شهر سمنان به منظور مقابله با شیوع کرونا به خوبی اطلاع‌رسانی نشده  و ضرورت دارد اصحاب رسانه در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

وی بیان کرد: شهرداری براساس عوارضی که از مردم دریافت می‌کند موظف به ارائه خدمات ضروری است و در زمان حاضر مهمترین و ضروری‌ترین خدمت به مردم هزینه کرد در زمینه اطلاع‌رسانی برای مقابله با موج چهارم شیوع کرونا است. 

نادر فخری ادامه داد: دستگاه‌های مختلف هر کدام به سهم خود با نصب بنر و پوستر در زمینه اعمال محدودیت تردد شبانه و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع کرونا در شهر سمنان کمک کنند.

فخری تصریح کرد: نظارت بر پمپ بنزین‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، مطب پزشکان و مراکز رادیولوژی و آزمایشگاهی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و متخلفان و مدیر دولتی ناظر بر آن بخش نیز بر اساس ماده ۶۸۸ به دلیل تهدید سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی تاکید کرد: ترک فعل مدیران در بخش نظارت و مقابله با شیوع کرونا تهدید سلامت عمومی  محسوب می‌شود و  ترک فعل مدیران بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی به مراجع قضایی معرفی می‌شود، چرا که سلامت مردم خط قرمز است و مدیران باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

فخری یادآور شد: اگر آحاد جامعه در مبارزه با شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری نکنند، ممکن است شرایط ناخوشایند و تلخی در پیش باشد و بر همین اساس انتظار می‌رود شهروندان در رعایت نکات بهداشتی همچون گذشته دقت داشته باشند.

وی اظهار داشت: کرونا از نوع چینی سالمندان، کرونا انگلیسی جوانان و نوجوانان و کرونای آفریقایی خردسالان را درگیر می‌کند و به گفته متخصصان کسانی که به کرونای انگلیسی و آفریقایی مبتلا می‌شوند در بیشتر موارد نیاز به تخت مراقبت ویژه دارند و شهر سمنان ۷۰ تخت مراقبت ویژه دارد و  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارها لازمه حفظ سلامت خود و عزیزانمان است.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن یک بیمارستان و آمبولانس خاص ویژه بیماران مبتلا به کرونا راهکار خوبی برای ایجا اطمینان خاطر در بین بیماران غیر کرونایی است که انتظار می‌رود این پیشنهاد بررسی و عملیاتی شود.

 کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۲۱ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و با درمان ۴۲ بیمار سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ هزار و ۴۰۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

۶۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار