رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تعیین پیمانکار جدید برای پروژه ی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود : امید می رود تا ۱۵ ماه آینده این پروژه وارد چرخه سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک شود.
وی گفت : مناقصه عمومی پیمانکار بیمارستان حضرت ولی عصر با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده سازمان برنامه و بودجه استانداری مرکزی، نماینده وزارت بهداشت، گروه مشاوران پروژه ولیعصر(عج)، معاون توسعه، مدیران حراست، مالی، بودجه، بازرسی، حقوقی و دفتر فنی و نماینده ریاست دانشگاه انجام گرفت و در نهایت پیمانکار جدید انتخاب شد .
او افزود : با همفکری و هم اندیشی تمامی اعضا ، پیمانکاری با سابقه و متعهد در حوزه بیمارستان سازی که سابقه ساخت و تکمیل چند بیمارستان را در کارنامه کاری خود داشته ، انتخاب شد.
وی تاکید کرد : پروژه حضرت ولی عصر (عج) یک پروژه مهم و تاثیر گذار در حوزه سلامت استان مرکزی بوده و با تقسیم بندی پروژه به چند فاز ظرف چندین ماه آینده، فاز اول پروژه وارد مدار می‌شود و امیدواریم که در طی ۱۵ ماه کل پروژه وارد چرخه سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک شود.
دکتر جمالیان گفت : یکی از دل مشغولی ها و نگرانی های دانشگاه همواره به ثمر نشستن این پروژه و انجام تعهدی است که نسبت به مردم استان مرکزی داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: استان مرکزی که یکی از استان‌های صنعتی مهم کشور است، از نظر سرانه تخت‌های بیمارستانی یکی از محروم‌ترین استان هاست و این بیمارستان قرار است حدود ٥٠٠ تخت به تخت های این استان اضافه کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : امید می رود تا قبل از شروع تعطیلات نوروز کارگاه تحویل پیمانکار داده شود و شاهد پیشرفت چشمگیر و بهره برداری این پروژه برای ارتقا و بهبود حوزه سلامت استان باشیم.
دکتر جمالیان گفت : اجرای هر طرح عمرانی در درجه اول به مدیریتی کارآمد و تامین بودجه لازم برای ساخت و ساز نیازمند است و خلاء هر کدام از این دو پارامتر می‌تواند سرعت در اجرای آن را به تاخیر انداخته و موجب حیف و میل شدن سرمایه‌های ملی شود.
او اظهارداشت : امید می رود شرکت اصالت به تعهدات خود طبق برنامه عمل کرده و هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه که خواسته ی تمام مردم استان است و نه تنها به مردم اراک و استان بلکه به استان های همجوار هم خدمات رسانی می کند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار