معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:
ابتکار گفت: باید دختران ما در آموزش از سهم مساوی برخوردار باشند تا دختر بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز بیان کرد: باید موضوع مدرسه‌سازی را با هوشمندسازی نظام آموزشی کشور بیشتر سازگار‌تر کنیم، نگاه سنتی نگاه خوبی است که مدرسه را به عنوان سازه بسازیم، اما امروز هوشمندسازی مدارس اتفاق مهمی است.

او ادامه داد: دسترسی دانش‌آموزان به مدرسه مجازی اتفاق بسیار مهمی است و آن را در برنامه‌ها اعمال کردیم تا همه دانش‌آموزان به آن دسترسی داشته باشند.

اینکار با اشاره به اهمیت خیرین گفت: می‌توان راهکار‌های نوین و خلاقانه‌ای داشت که از کار و خلاقیت خیرین در خود مدرسه کاربرد بیشتر مشاهده کرد و می‌توان نام خیرین را در آجر به آجر مدرسه و سازه‌های آن به کار برد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور خطاب به خیرین مدرسه‌ساز بیان کرد: باید در ساخت مدرسه عدالت جنسیتی را در نظر بگیریم، یعنی دختران ما در آموزش از سهم مساوی برخوردار باشند و این موضوع لحاظ شود تا دختر بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

ابتکار تصریح کرد: این اقدام مانع ترک تحصیل دانش‌آموزان دختر می‌شود؛ البته تاکنون اقدامات خوبی در حوزه آموزش دختران داشته‌ایم هرچند هنوز موانعی برای آموزش دختران داریم که مدت ماندن در مدرسه و دوران تحصیل را برای آن‌ها کوتاه می‌کند و کرونا هم بر این موضوع تاثیر منفی خود را گذاشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار