مرغ منجمد کیلویی ۱۵ هزارتومان؛
تابناک سمنان: قاسم ویژه رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با بیان اینکه روزانه ۱۵ تن مرغ در شهر سمنان توزیع می‌شود، گفت: توزیع مرغ با روال مناسب صورت می‌گیرد و کمبودی نداریم.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 27 February 2021

قیمت مرغ در بازار سمنان پر کشید/ کمبود مرغ در بازار

 

 

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان از ثبات قیمت مرغ گرم تا شب عید خبر داد و افزود: در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در بازار سمنان با قیمت ۲۰ هزارو ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد و امیدوار هستیم تا شب عید این رقم ثابت بماند.

وی  بیان کرد: روزانه ۱۵ تن مرغ در سطح شهر سمنان توزیع می‌شود تا مرغ مود نیاز مردم تامین شود و دراختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

قاسم ویژه همچنین در ارتباط با توزیع مرغ منجمد نیز گفت: مرغ منجمد برای شب عید ذخیره سازی شده و از ۱۵ اسفند ماه با همان نرخ مصوب قبلی هرکیلو ۱۵ هزارتومان در صورت نیاز به بازار تزریق می‌شود.

ویژه با اشاره به اینکه مشکل توزیع مرغ در استان وجود ندارد، اضافه کرد: توزیع مرغ با روال مناسب در سطح استان صورت می‌گیرد و کمبود‌های چند روز اخیر به دلیل تعطیلات آخر هفته بوده ومردم نگران شب عید نباشند.

وی با ذکر این نکته که وضعیت خرید گوشت قرمز کساد است و مردم قدرت خرید ندارند، اظهار کرد: قیمت هرکیلو گوشت گرم گوسفندی ۱۲۰ هزارتومان و هرکیلو گوشت گوساله ۱۰۰ هزارتومان است و متاسفانه مردم قدرت خرید ندارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار