مردم از تجمع بپرهیزند؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر  استاندار سمنان از افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی و منع تردد شبانه با جدیت تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 27 February 2021

مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد

 

استاندار سمنان صبح شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به صورت ویدئوکنفرانسی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همانطور که پیش بینی می‌شد و بارها نیز تذکر داده شده بود، متأسفانه میزان سرایت بیماری کرونا در استان افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: شهرستان‌های دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی، سمنان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت زرد و شهرستان‌های میامی، آرادان و سرخه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه پلیس، مقررات منع ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا سه صبح را باید مرتباً کنترل کند، تاکید کرد: این طرح به صورت جدی تداوم خواهد داشت و با متخلفان برخورد می‌شود.

علیرضا آشناگر با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی اعلام شده در سطح شهرستان‌ها اعمال می‌شود، افزود: در صورت عدم رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی با تغییر رنگ جدید و ایجاد نگرانی در شهرستان‌های استان مواجه خواهیم بود و لذا از مردم می‌خواهیم با استمرار رعایت دستورات و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت استان را در حالت نرمال و با ثبات حفظ کنند.

آشناگر افزود: اصناف استان، تا کنون همراهی بسیار خوبی با دست‌اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان داشته‌اند اما گزارش‌های رسیده از برخی مراکز و مجتمع‌های تجاری و پاساژهای بزرگ استان حکایت از کاهش یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد که دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای عمومی از مردم استان سمنان درخواست می‌شود ضمن پرهیز از تجمعات، مهمانی‌ها و ترددهای غیر ضروری، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام لازم را به انجام رسانده و مانع از افزایش میزان سرایت این بیماری به هم وطنان خود شوند، تاکید کرد: کرونا با همراهی مردم و مسئولان و همچنین شبکه بهداشت و درمان کاهش خواهد یافت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار