مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: ۲۰ دفتر زیارتی استان سمنان هرکدام به مبلغ ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 28 February 2021
 
دفاتر زیارتی استان سمنان ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دریافت کردند

 

 

به گزارش تابناک سمنان  خلیل دلپاک  ابراز داشت: دفاتر زیارتی و مدیران کاروان‌ها قشر آسیب پذیر محسوب می‌شوند و در مدت شیوع کرونا و تعطیلی سفرهای زیارتی حج و عتبات عالیات درآمدی نداشتند.

وی افزود: به مدیران کاروان‌ها نیز تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی تعلق گرفت که استقبال از این تسهیلات به دلیل مبلغ پایین، زیاد نبود.

دلپاک گفت: به منضور حمایت از دفاتر زیارتی، مجوز نقل و انتقال اسناد حج عمره و تمتع به آنان سپرده شد و بابت هر انتقال مبلغ ۱ میلیون ریال درآمد کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی استان‌ها در این مدت با جمع‌آوری کمک‌های نقدی، به زلزله‌زدگان سی سخت کمک کردند و کارگزار زیارتی استان سمنان نیز با وجود آسیب از کرونا، مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک کردند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: متقاضیان اعزام به حج تمتع تمامی هزینه‌های سفر خود را پرداخت کردند و آموزش‌های لازم را به صورت مجازی دریافت کردند و روحانیان همچنان با ساخت کلیپ در فضای مجازی به آموزش افراد مشغول هستند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار