مسئول کمیته کشتی آلیش و کوراش استان سمنان گفت: چهار مدال توسط کوراش کاران شهرستان میامی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کسب شد و این ورزشکاران به اردوی تیم ملی نیز راه یافتند.
کد خبر: ۹۴۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 28 February 2021

چهار کوراش کار میامی به اردوی تیم ملی راه یافتند

 

به گزارش تابناک سمنان حسن نبی زاده افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کوراش مردان کشور آخر هفته گذشته با حضور تیم هایی از استان‌های مختلف به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به حضور تیم کوراش شهرستان میامی نماینده استان سمنان در این رقابت‌ها، افزود: تیم استان با ۶ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد که موفق به کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره شد.

نبی زاده افزود : هادی سلیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد و به اردوی تیم ملی راه یافت.

وی بیان کرد: مهدی صالحی ، حامد سلیمی و غلامحسین نبی زاده نیز به ترتیب در وزن های ۶۵ ، ۷۰ ، ۹۰ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

مسئول کمیته آلیش و کوراش استان سمنان ادامه داد: تیم ملی کوراش در بهار ۱۴۰۰ به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ در روسیه اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آلیش نیز  ۱۵ اسفندماه در تهران برگزار می شود، اظهار داشت: تیم کشتی آلیش میامی به نمایندگی از استان سمنان در این مسابقات شرکت می کند.

نبی زاده تصریح کرد: در روستای حسین آباد کالپوش و دیگر روستاهای شهرستان میامی استعدادهای فراوانی وجود دارد که در صورت حمایت می توان نفرات بیشتری راهی تیم ملی کشتی آلیش و کوراش کرد.

به گزارش ایرنا، باتوجه به کسب مدال های رنگارنگ توسط تیم کشتی آلیش و کوراش شهرستان میامی در مسابقات مختلف هنوز ورزشکاران این رشته از امکانات مناسبی شامل سالن کشتی و تجهیزات ورزشی برخوردار نیستند.

۲۰ هیات ورزشی در میامی وجود دارد و بیش از یکهزار و ۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار