فوتبالی‌ها به او رای دادند؟
دور اول انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که علی کریمی ۹ رای را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 28 February 2021

به گزارش تابناک سمنان علی کریمی که با سروصدای زیاد وارد کارزار انتخاباتی شده بود، در شرایطی که ناظران شانس کمی را برای او قائل بودند، با 9 رای به کار خود در انتخابات فدراسیون فوتبال خاتمه داد. به عبارتی از 86 عضو مجمع فدراسیون فوتبال، تنها 9 نفر بودند که علی کریمی را به عنوان رئیس  فدراسیون برگزیدند تا او شانس حضور در دور دوم را هم نداشته باشد.

 

این در حالی است که باتوجه به حضور مدیران باشگاه ها، مربیان تیم های ملی و همچنین کاپیتان تیم ملی طرفداران علی کریمی تصور می‌کردند که او رای بیشتری را تصاحب کند اما این اتفاق نیفتاد و در واقع نماینده اهالی فوتبال با 10.46 درصد از آرا انتخابات را به سرانجام رساند و در میان تشویق حاضران سالن را ترک کرد و در خارج از سالن به خبرنگاران گفت: «درباره مهندسی نمی توانم چیزی بگویم و نمی دانم اما جا دارد روز مهندس را با تاخیر به دوستان تبریک بگویم.»

 

علی کریمی که در پایان رای گیری انتخابات فدراسیون فوتبال در مرحله اول، با تنها 9 رای نتوانست با دو کاندیدایی که به مرحله بعد راه یافتند رقابت کند، با همراهی بهنام ابوالقاسم پور محل سالن را ترک کرد. او با همان کنایه‌های همیشگی خود بار دیگر انتقاداتی نسبت به شرایط انتخابات و اداره فوتبال داشت.

 
نکته و شاید پرسش اصلی این باشد که آیا اهالی فوتبال به علی کریمی رای دادند یا خیر؟ باتوجه به ملاقات خصوصی احسان حاج صفی با علی کریمی در ابتدای کار، به نظر می‌رسد که کاپیتان تیم ملی رای خود را به شماره 8 سابق ایران داده باشد. نفرات دیگر وحید هاشمیان، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم فوتسال و همچنین نفرات حاضر در تیم ملی بانوان و فوتبال ساحلی هستند که باید دید در آینده رای خود را آشکار می‌کنند یا نه. همچنین فرد سوال برانگیز دیگر جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس است که شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند به علی کریمی رای دهد و مشخص نیست که این اتفاق رخ داده است.

 

این در حالی است که شهاب الدین عزیزی خادم با 35 رای و کیومرث هاشمی با 24 رای توانستند به دور دوم انتخابات بروند اما مصطفی آجرلو تنها 18 رای به دست آورد و به همراه علی کریمی از انتخابات بیرون رانده شد.

 

دور دوم انتخابات در حال برگزاری است و دقایقی بعد نتیجه نهایی مشخص می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار