فاطمه منصوری؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: حمایت و پرورش نخبگان در اولویت برنامه‌های بنیاد نخبگان استان سمنان است.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 28 February 2021
فاطمه منصوری معاون استانداری سمنان شد
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بعدازظهر امروز در نشست شورای نخبگان علمی و آئین تجلیل چند تن از نخبگان علمی استان سمنان اظهار داشت: نگاه بنیاد نخبگان استان سمنان بر حمایت از استعدادها است تا این افراد با بهره‌گیری از استعداد خود سبب رشد و توسعه جامعه شوند.
 
وی با بیان اینکه نیاز است تا سایر دستگاه‌ها نیز در حمایت از نخبگان و استعدادها به کمک بنیاد نخبگان بیایند افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های خود به کمک بنیاد نخبگان بیایند و از استعدادها حمایت کنند.
 
فاطمه مصنوری با بیان اینکه افراد نخبه باید با استعداد خدادادی که دارند باید به دنبال توسعه جامعه باشند؛ تصریح کرد: بنیاد نخبگان نیز باید از این افراد حمایت لازم را داشته باشد.
 
منصوری با اشاره به تدوین میثاق نظام نخبگانی در بنیاد نخبگان گفت: این میثاق نامه با هدف جلب حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و وحدت آنان در حمایت از نخبگان تدوین‌شده است.
 
وی با بیان اینکه باید زمینه و بستر مناسب برای ورود نخبگان به بازار کار فراهم و تسهیل شود؛ تصریح کرد: این مهم سبب اثرگذاری نخبگان در جامعه می‌شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: حضور نخبگان در جامعه بسیار مهم و اثرگذار بوده و در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌توانند مثمر ثمر باشند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار